Att sälja!!

Det fina är att han säger att han köpte den i delar och gått igenom hela hojen själv, men klarar inte att få på en kopplingsvajer?

"Det som behöver fixas är att sätta
ditt kopplingswiren, jag har en men jag vet inte
om det är orginalet"

Borde inte den hamna under bortskänkes :va

Mr Helmut skrev:
jag tycker det var en väldigt serigös annons

Ja, serigös var namnet. Roligt var det inte iaf.

Humorlös eller lös humor?

FUBAR skrev:
Vad är det roliga? Fattar inte.
Men kolla bilden!!
Han skriver en mycket utförlig annons, för att sedan avslöja att vraket på bilden inte är hans?? Skulle den (bilden) då vara ett sätt att locka köpare eller??
Till sist ber han ev intressenter att minsann inte försöka pruta och att tv4 inte behöver höra av sig.. Visst f_n är det humor!! :lol

jag fattar inte det där med tv4? de måste ju komma från nåt i början.. nåt dom gjort lr inte gjort? ingen rök utan eld så att säga :va

Yamaha_Tobbe skrev:
jag fattar inte det där med tv4? de måste ju komma från nåt i början.. nåt dom gjort lr inte gjort? ingen rök utan eld så att säga :va

Dom brukar ringa och terrorisera en med att man skall köpa annonsplats på deras text-tv sida.

Yamaha_Tobbe skrev:

När man lägger upp en annons så får man kryssa i om man vill eller inte vill att tv4 ska ringa. Dom ringer för att sälja annonslpats på till exempel text-tv. :)
Dom ringer även om man kryssar i att man inte vill att dom ska ringa har jag märkt.. :död

Yamaha_Tobbe skrev:
Jag kanske missförstår dig nu, men TV4 ringer ofta när man har satt ut en annons på Blocket och vill att man ska annonsera hos dem också.

Förmodligen engagerar de frilans-telefonsäljare som enbart får betalt om det blir avslut på ett annonsköp som har koppling till att den telesäljaren ringt. Skickliga säljare drar in pengar och de dåliga blir bara till besvär och får förmodligen inget betalt.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back