Att pissa sig i nyllet, av och med Björn E

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tja det är inte så svårt som det låter, Kvala bara så att du står brevivd en snubbe i pole. Sen åker du iväg innan alla andra. :kocko . Fy fan så jävla dum i huvet jag är :dummer . När du kommer i mål kommer du att känna dig som om du pissat dig själv i nyllet.

björn

ecce skrev:
Tja det är inte så svårt som det låter, Kvala bara så att du står brevivd en snubbe i pole. Sen åker du iväg innan alla andra. :kocko . Fy fan så jävla dum i huvet jag är :dummer . När du kommer i mål kommer du att känna dig som om du pissat dig själv i nyllet.

björn

Du körde riktigt fort, torparn bara flög du igenom.... Synd bara att du var tvungen att starta före alla med råge

ecce skrev:
björn
Trist!
Men du körde bra som f*n :tummenupp

ecce skrev:

björn
Grymt bra kört grabben, ha nerverna i styr nästa gång så är du garanterat på pallen. Själv så fick jag en miserabel start och hann aldrig ikapp dig men lyckades sätta snabbaste varv i alla fall. Vi ses på Gelleråsen!
//#9 Ove

blade00 skrev:
Grymt bra kört grabben, ha nerverna i styr nästa gång så är du garanterat på pallen. Själv så fick jag en miserabel start och hann aldrig ikapp dig men lyckades sätta snabbaste varv i alla fall. Vi ses på Gelleråsen!
//#9 Ove

Jo satan vad din Honda går. Har ju bara varit på Gåsen 2 gånger så jag vet inte ens om jag ska åka dit. Vi får se just nu vill jag bara sälja hela skiten.

björn

ecce skrev:

björn

Björn Björn Björn!

Jag trodde att det skulle hjälpa att jag berättade hur illa jag startade förra året på B-racet! (från PolePosition). Vi gick ju igenom stratproceduren grundligt..... :fatta!
Men jag är grymt imponerad av din körning. Det var inget fel på transpondern! :D
Jag tycker det är skitskoj att det verkligen har lossnat! Ta nya tag nu och lägg tjuvstarten bakom dig!
Massor med beröm, du är ju grym!

// Örjan

Trist att du skulle ha lite för bråttom vid starten, men du visade verkligen att du kunde köra fort.
Ledsen att jag var tvungen att störa dig med att få hojen till parc fermé efter loppet, full förståelse för att du inte var allt för glad just då.
Lycka till vid nästa tävling!

ecce skrev:
Jo satan vad din Honda går. Har ju bara varit på Gåsen 2 gånger så jag vet inte ens om jag ska åka dit. Vi får se just nu vill jag bara sälja hela skiten.

björn
Har inte vi snackat klart om den saken? :4skrika :fatta!
Du kör ju som en gud

Sälj hojen och börja med bowling istället. Eller så inser du att du körde fan så bra och att du ALDRIG mer kommer att tjuva en start! Bara att välja... :tummenupp

Om man nu SKA tjuva så ska man tjuva så grovt att man garanterat får mer än 20 sekunders försprång.

Å andra sidan... lurade du inte med dig några till i farten??

Vad exakt händer när man tjuvstartar? :va

Vad för straff får man?

Lime skrev:
Om man nu SKA tjuva så ska man tjuva så grovt att man garanterat får mer än 20 sekunders försprång.

Å andra sidan... lurade du inte med dig några till i farten??

Vet inte tyckte hela första ledet ryckte till men det är ju lixom skit samma, det är ju jag som gjort bort mig.

björn

ecce skrev:

björn

Du fick väll poäng iallafall, själv åkte jag på röven i torparn...:(

Det är klart att du ska gå och sura ett tag över tjuvstarten. Sen kan du börja inse hur jävla skitfort du egentligen körde! Jag och Medin svor nog lika mycket som du när starten gick men sen stod vi bara och var imponerade av din körning.
Det enda raka nu är ju att köra Gelleråsen och visa hur det ska gå till!

Ja, faktum är att jag kan med de flesta av de föregående talarna. Stod och kikade på er från postering 2 (ingången esset) hela helgen och det verkade som om du, när du ändå bestämde dig att ha lite bråttom från början, fortsatte att ha bråttom. På nått sätt såg det ut att gå fortare genom Esset under racet än det hade gjort på kvalen.

Ska bli skitkul att få se er fightas på Gåsen. Du skulle bara våga sälja...

Du hade nog haft stor chans till vinst även utan försprång med den körningen :) .

Nä håller med föregående inlägg....har inte nog många påtalat hur gärna vi vill se dig på banorna...kom igen nu...inte ska du sälja hojen.

Vi ses på Gelleråsen...du har ju en vinst där ju !!!

ecce skrev:
Vi får se just nu vill jag bara sälja hela skiten.

björn

Du ska INTE sälja skiten. Det är jag som ska göra det. Du ska fortsätta, nu har du ju hittat farten. Någon tjuvstart lär du inte göra igen. Nu ska du ladda inför Gelleråsen. Där har du stått i första startled förr, nu ska du göra det även i A-finalen.
Du körde sketsnyggt. :tummenupp

Din tjuvstart kommer jag att minnas bäst ifrån hela helgen. Förstår att du retar dig, för du körde himla bra, men det såg jävligt kul ut ifrån depån. En förare drar 5-6 sek före de andra och har hunnet minst 100 m när starten går :yoparty

Skall man tjuvstarta så gör det ordentligt :hihi

Kommer tyvärr inte att närvara vid Gelleråsen, men hoppas du (och resten) dyker upp där, det var riktigt bra rejs i helgen må jag säga.

/Pajje (2m skåning i besiktningen)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...