Lou siffer
officiellt lammkött
Wargen skrev:Det finns inget som lyser blått på mina lågisar![]()
Pappa ja vill ha blå lampa på mina lågisar![]()
Va glad för det. då slipper du stänga v dom för att kunna sova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wargen skrev:Det finns inget som lyser blått på mina lågisar![]()
Pappa ja vill ha blå lampa på mina lågisar![]()
Är du seriös nu? Isf så kan jag ju berätta för dig att man alltid kan köpa en ny hoj...NSR_MAN skrev:din hjärtlösa fan, att du inte bryr dig om dina små darlings
![]()
Solid snake skrev:Är du seriös nu? Isf så kan jag ju berätta för dig att man alltid kan köpa en ny hoj...

det hela beror påSolid snake skrev:Är du seriös nu? Isf så kan jag ju berätta för dig att man alltid kan köpa en ny hoj...
om man har hojen helt orginal så spelar det inte lika stor roll för då kan man få tillbaka en nästa likadan. Men om man har moddat osv... å gjort enga grejer så skulle jag lackat ur totalt.
å de kanske inte du gör 
NSR_MAN skrev:sen desutom så håller jag det jag äger väldigt kärtå de kanske inte du gör
![]()
sånt som går på 2 och 4 hjul jaSolid snake skrev:Du verkar vara sån som håller materiella saker väldigt kärt.
När man har moddat själv är det inte bara materiella ting som går till spillo om den blir stulen eller går sönder. Även många timmar (beroende vad och hur mycket man har gjort) Det känns ju som om de timmarna är i onödan. Klart det känns jävligt.Solid snake skrev:Grejen är att jag inte bryr mig, blir det stulet? Tough shit, får väl skaffa nytt då, går det sönder? Tough shit, får väl laga det då.
Men jag ser ju helst inte att det försvinner eller att det går sönder, det är jobbigt att behöva köpa nytt, träffa människor och sånt löst folk, usch!
Samma med att laga saker, det tar tid och är tråkigt, brukar vara dyrt också om det är trasigt som fan, fast sen så är det bara pengar, de trycker mer av det varje dag.
Du verkar vara sån som håller materiella saker väldigt kärt.
Lundgren skrev:När man har moddat själv är det inte bara materiella ting som går till spillo om den blir stulen eller går sönder. Även många timmar (beroende vad och hur mycket man har gjort) Det känns ju som om de timmarna är i onödan. Klart det känns jävligt.
Solid snake skrev:Grejen är att jag inte bryr mig, blir det stulet? Tough shit, får väl skaffa nytt då, går det sönder? Tough shit, får väl laga det då.
Men jag ser ju helst inte att det försvinner eller att det går sönder, det är jobbigt att behöva köpa nytt, träffa människor och sånt löst folk, usch!
Samma med att laga saker, det tar tid och är tråkigt, brukar vara dyrt också om det är trasigt som fan, fast sen så är det bara pengar, de trycker mer av det varje dag.
Du verkar vara sån som håller materiella saker väldigt kärt.
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |