Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska man sitta upprätt när man har 200 hk,,,,, B-King samma sak. Kan någon som har testat och punga ur den mätarn ut säga hur skönt det är utan kåpa då.
Stor motor ger skönt körkomfort vid lite lagom tempo om jag ska hitta någon fördel.
Flyttade tråden från Teknikforumet eftersom jag misstänker att det inte lär bli ngt övermått av motortekniska svar.
/J
Varför ska man sitta upprätt när man har 200 hk,,,,, B-King samma sak. Kan någon som har testat och punga ur den mätarn ut säga hur skönt det är utan kåpa då.
Stor motor ger skönt körkomfort vid lite lagom tempo om jag ska hitta någon fördel.
Seriöst! Låter som TS inte är redo för mc
Men vännen, öppnar du aldrig trotteln fullt förrän du passerat 200 km/h?
Effekt har väl inget med farter att göra. Den är rolig ändå.
Tycker han låter mognare än de flesta andra som kör kraftiga hojar faktiskt.Seriöst! Låter som TS inte är redo för mc
Hästarna mår dåligt av att inte rastas!!!!![]()
![]()
Se till att rasta de då och då annars kanske du blir anmäld till Länstyrelsen för vanvård av djur!!
![]()
levereras i ett bra register.
MVH Dan
Hur många fruktkrafter behöver man egentligen då för normal körning på gata?
Seriöst! Låter som TS inte är redo för mc
25 hk trollar man inte fram i ett nafs utan rena mekaniska åtgärder.
det står att den är bänkad till över 200hk , men jag ska ringa till micke och kolla vad som är gjort med den förutom blåset
Glöm allt vad "bänkat" betyder. Det är en siffra på ett papper. Alla bänkar är olika. Inte ens samma märke/modell på bromsbänk visar samma.
Det ENDA du kan relatera till är bänkning före och efter ombyggad och jämföra dessa två samt jämförelser mot andra motorer körda i just den bänken (inte den bänkmodellen, utan just den fysiska bromsbänken). Så den siffran säger dig och oss andra inget.
Har man bara en mätning så är det ett stort "jasså".
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |