Got Torque?
Demonteringsgeni
Jag tänkte bara ventilera lite så ingen annan begår samma misstag som jag.
Hur som helst. För ca en månad sedan beställde jag en 20L dunk SBK15-50
på OKQ8 i Glädjen/Väsby. Efter ca en knapp vecka gick jag förbi och undrade om oljan kommit. Den hade inte blivit beställd. Ok, men beställd den nu då tyckte jag.
Det skulle ske. Tre dagar senare var den inte beställd pga missförstånd mellan personalen, -sådan händer. Oljan beställs lovades det.
Jag får telefonsamtal om att oljan hade dykt upp efter bara en handfull dagar.
När jag åker ner till OK så visar det sig att oljan endast finns på papper och inte i
verkligheten. Beställ oljan igen då, fjärde försöket, då tyckte jag.
Oljan skulle beställas och dem skulle ringa när den dykt upp. Efter någon vecka
får jag ett samtal i stil med "Ska'ru ha oljan eller?". Ja det är väl klart att jag skall eftersom jag beställt den!
Jag glider ner några dagar senare för att hämta upp oljan för att få veta att man
gjort ett sextiofemprocentigt prispåslag på det pris som angetts när beställningen gjordes. Det accepterade jag inte och personalen sa att ansvarig över oljeriet får ta och ringa och reda ut det hela. Det visar sig vara chefen som tyckt att jag skulle betala extra. Tyvärr är det inte så saker och ting fungerar då jag redan fått ett pris när jag beställde samt att varan redan hade ett inlagt pris i systemet. Hur som helst kunde dem vara snälla nog att låta mig få köpa oljan till utsatt ordinarie pris. Åh vad snällt.
Muppar tänkte jag, men olja det vill jag ju ha så jag åkte dit i dag och handlade oljan. Jag kom till dörren när jag såg att plomberingen på
den stora korken såg konstig ut. -Den var bruten.


Jag gick tillbaka och lämnade genast tillbaka dunken och kommer aldrig mer sätta min fot på OKQ8 i Väsby.
Handla gärna där Ni andra, men se upp med vad Ni köper!
Hur som helst. För ca en månad sedan beställde jag en 20L dunk SBK15-50
på OKQ8 i Glädjen/Väsby. Efter ca en knapp vecka gick jag förbi och undrade om oljan kommit. Den hade inte blivit beställd. Ok, men beställd den nu då tyckte jag.
Det skulle ske. Tre dagar senare var den inte beställd pga missförstånd mellan personalen, -sådan händer. Oljan beställs lovades det.
Jag får telefonsamtal om att oljan hade dykt upp efter bara en handfull dagar.
När jag åker ner till OK så visar det sig att oljan endast finns på papper och inte i
verkligheten. Beställ oljan igen då, fjärde försöket, då tyckte jag.
Oljan skulle beställas och dem skulle ringa när den dykt upp. Efter någon vecka
får jag ett samtal i stil med "Ska'ru ha oljan eller?". Ja det är väl klart att jag skall eftersom jag beställt den!
Jag glider ner några dagar senare för att hämta upp oljan för att få veta att man
gjort ett sextiofemprocentigt prispåslag på det pris som angetts när beställningen gjordes. Det accepterade jag inte och personalen sa att ansvarig över oljeriet får ta och ringa och reda ut det hela. Det visar sig vara chefen som tyckt att jag skulle betala extra. Tyvärr är det inte så saker och ting fungerar då jag redan fått ett pris när jag beställde samt att varan redan hade ett inlagt pris i systemet. Hur som helst kunde dem vara snälla nog att låta mig få köpa oljan till utsatt ordinarie pris. Åh vad snällt.

den stora korken såg konstig ut. -Den var bruten.



Jag gick tillbaka och lämnade genast tillbaka dunken och kommer aldrig mer sätta min fot på OKQ8 i Väsby.
Handla gärna där Ni andra, men se upp med vad Ni köper!