Att köpa Lght i Uppsala

Tack för det Televerket!
Hur flyt kan man ha? Vi fick lägenheten på studs!

Så nu har vi minist 6månader räddade framöver... och även en hojsäsong ;)

Last edited:
ligger ca 6 km från centrum.... Men du har ju allt du behöver i gotsunda centrum 150 meter bort, systemet, apoteket och massa andra affärer... Bussen går ca 50 m från mig oxå så det är inga problem att ta sig till stan!

Tack för info! Definitivt värt att kolla upp. Vet du hur det ligger till med garageplatser där? Svårt att få? I värsta fall får vi skaffa lägenhet på nedre plan, så att hojen kan stå i vardagsrummet.

Tack för info! Definitivt värt att kolla upp. Vet du hur det ligger till med garageplatser där? Svårt att få? I värsta fall får vi skaffa lägenhet på nedre plan, så att hojen kan stå i vardagsrummet.

Där jag bor är det lite tufft att få garageplats OM INTE lägenheten har en sådan. När allt byggdes nytt så fick dom som köpte en lägenhet välja om dom ville ha garageplats eller vanlig p-plats och det följer med lägenheten vid försäljning, så jag har en vanlig P-plats som ingår i min hyra och sen hyr jag en garagplats i andra hand, dom kostar 100:-/månaden = BILLIGT!!!!:D :yoparty Sen har det aldrig varit några inbrott i garagen heller!
Så du kan hyra en del av min plats i så fall, får plats med två hojjar plus min bil iaf på min ruta!!!:tummenupp

Hör av dig om du vill titta förbi nån dag!

mvh fredrik

Tack för det Televerket!
Hur flyt kan man ha? Vi fick lägenheten på studs!

Så nu har vi minist 6månader räddade framöver... och även en hojsäsong ;)
Grattis! Ibland måste man ha lite flyt i tillvaron.

Jahapp, idag kl18 var man o skrev på kontraktet för nya lägenheten 6månader frammåt. För att hyresvärden skulle va säker på att vi var seriösa så betalade vi in första hyran 1v tidigt. När vi kom för att mötas i lägenheten hade de städat ut den helt, o lämnat kvar möbler enlig ö.k.
Efter påskrivandet m.m. så var vi välkomna att flytta in!

Sagt o gjort! nu orkar vi inte springa mer trappor... :tummenupp
Så nu är bostadsbristen löst min 6mån frammåt!

hej hej....zzzzzzz...

Hett tips är Nyby dom gamla gula kåkarna !!!

Tjena Hojbroder !

Jaa, Nyby är faktiskt ett bra val då det är främst lugnt på 2 o 3 våningshusen på andra sidan centrum pga att majoriteten är familjer och alla bostadsrätts-
föreningar är stabila o har god ekonomi men även närma till köpcentrum o natur....samt det är inte något problemområde på något sätt alls....som till exempel Gränby, Gottsunda, Sävja, samt Stenhagen......+ att priserna är näst lägsta i Uppsala t.e.x en tvåa 350-650 000 beroende på skick !!!

Mvh Kenneth :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...