Att köpa eller inte köpa?

Ska jag köpa?

• Antal röstningar
    0

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
I flera månader nu så har 80% av min vakna tid å största delen av min sovande, gått ut på att fundera på om jag ska byta hoj och i så fall vad jag ska byta till. Och nu har ett dyrt men intressant alternativ dykt upp. Så ställer jag då följande fråga till SH högt ärade och intelligenta medlemmar: Ska jag köpa denna? inkl. Yosh tri-oval fullsystem, PC, styrdämpare mm mm.....

edit// ...och om ni inte vet vad det är för hoj, så får ni inte rösta. :slicka

Bifogat

• honda-cbr900rr-02-3-big.jpg
    honda-cbr900rr-02-3-big.jpg
    47.6 KB · Visningar: 872
Last edited:
Jag röstade på ABSOLUT!

R1:an är förståss bäst men nog duger en FireBlade gott åt dig :D

Slå till nu snåljävel :whip

Var du inte Ducce-sugen i en annan tråd?

Eftersom du behöver stöd för att punga ut massa pengar på nått du bara nästan behöver så röstar jag på absolut!.
För den här tråden handlar väl bara om att du ska rättfärdiga nått du redan bestämt, eller hur? ;)

Ska du köpa en hoj för mycke pengar måste du känna att den där vill ja verkligen ha.
Är du osäker så ska du köpa en annan hoj, vi har alla våra favorithojar......R1-04 hehehe

cbjorkman skrev:
Jag röstade på ABSOLUT!

R1:an är förståss bäst men nog duger en FireBlade gott åt dig :D

Slå till nu snåljävel :whip

Hehe! :D Då får nog min enda sysselsättning i vinter bli att omorganisera min frimärkssamling..... :rolleyes:
Inte för att det har nån som helst betydelse, och banåka är ju helt å hållet på skoj......... men tamefan vad jag kommer att åka undan dig på kemora nästa sommar i så fall. :7peta :D

Lartes: Hm, har provat en på bana, kul, men inte vad jag anser vara en "färdig" hoj, utan att behöva pumpa en del pengar i den.

gthyni: Jag har varit sugen på ALLT, det har pendlat en hel del fram å tillbaka. En beg. Ducce 748 -00 som jag spanade på lite, blev avskriven (åtminstone för tillfället) p g a att den ligger i samma prisklass å grupp som en ny japs 600cc. Det som talar för den, e ju förstås karaktären å att det just ÄR en ducati, men just nu så prioriterar jag funktion före märke.

Soppatorsken: Tack jag visste att jag kunde lita på dig. :D

Last edited:
Lokke skrev:
men tamefan vad jag kommer att åka undan dig på kemora nästa sommar i så fall. :7peta :D

Ähh, det kan du glömma :D
(du fuskar ju också eftersom du bor så nära banan)

Den där har jag sett på riktigt, och den är snygg som faen...
Hur mycket kostade den där, dom har ju en till fireblade på auto-rapid, den e gul men lika snygg... :tummenupp

Köp Hondan!!!

Otroligt sköna att köra.. iof tycker jag bättre om den röda färg kombinationen.. Men det är ju en smaksak...

Hade jag råd att försäkra en sådan skulle jag ha en!

Och lyssna inte på Oljedryg..

Honda har bättre garantier.. :notme

Vilken dum fråga! Hondan é ju bara bäst :D Enda felet på den hojen va färgen, alla vet ju att den röda är både snabbare och snyggare :fakta :D

Klart du ska köpa den! Då kanske du blir lika tuff som jag en dag (knappast troligt, men iaf :rolleyes: ;) )

Bifogat

• jag o hojen2 -liten.jpg
    jag o hojen2 -liten.jpg
    114.1 KB · Visningar: 688
NSR skrev:
Den där har jag sett på riktigt, och den är snygg som faen...
Hur mycket kostade den där, dom har ju en till fireblade på auto-rapid, den e gul men lika snygg... :tummenupp

Jag har inte varit dit än å kollat den, men jag ringde dit å snacka lite. Den kostar 2 skjortor å 3 par byxor! :skrämd 17500 euro. Bara du lovar att inte åka å köpa den. :D

Den gula e ju 15900 euro men utan godis.

cbjorkman: Du får nog ta å sätta stressfläkt på gixxern också... :crash

#2: Så här ser pärlan ut. :)
OBS! till salu: 7999 euro, tillbehör för 2500 euro med + all orginal prylar + extra uppsättning kedja å drev + en sprillans ny kylare! (kolla på: www.multi.fi/~tlarka)

Bifogat

• im002291 (large) (medium).jpg
    im002291 (large) (medium).jpg
    75.8 KB · Visningar: 647
Last edited:
KÖP FÖR H*****E DET ÄR BARA PENGAR DOM ÄR SOM FRUNTIMMER DOM KOMMER O GÅR MEN SMÄRTAN BESTÅR
HA DET GÖTT.

Lokke skrev:
Jag har inte varit dit än å kollat den, men jag ringde dit å snacka lite. Den kostar 2 skjortor å 3 par byxor! :skrämd 17500 euro. Bara du lovar att inte åka å köpa den. :D

Den gula e ju 15900 euro men utan godis.

Den gula är ju mindre körd men den har ju inget extra. Du får väl sälja hela familjens garderob... :rolleyes: .
Jag tror inte att jag skall köpa den, vet inte hur den går som 25 kw..
Men kanske man skulle slå till, enligt auto rapids sidor kostar den hela 0 euro :p .

EDIT: Den gula menar jag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...