Att inte missa biljetter till U2

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Den 7 feb så släpps biljetterna till U2 i Gbg. Hur bär man sig åt för att garanterat inte missa biljetter? Var släpps de någonstans så att man kan stå i kö!? Verkar finnas en del här med erfarenhet av sånt...

När vi skulle ha tag i biljetter till Maiden så var det också ett jävla rus efter dem. Vi gjorde så att en kille satt och kollade ticnet.se och en gick ner till lokala teaterns biljettservice.
Internet gav inget, men vid biljettcentrum så fick polaren biljetter med en gång, där var inte ens någon kö! Så när biljetterna släpps, åk till din lokala biljettservice (som är kopplad till ticnet!!) så får du förhoppningsvis biljetter!! :tummenupp
//Olle

Det går att ordna via ticnet.se. Inga problem, det gäller bara att veta knepet.

benrangel skrev:
Och det knepet är...?

Det har Oscar fått veta via PM. Tror du jag sprider sådana hemligheter helt öppet? Icke! :tungan

Edit: benrangel har också förärats ett PM.

Last edited:
McB skrev:
Det har Oscar fått veta via PM. Tror du jag sprider sådana hemligheter helt öppet? Icke! :tungan

Vad e det här för favorisering?

Jag vill också veta

Annars kommer jag sprida på nätet hur du ser ut...

Vill också veta nu!!! Vill slippa springa ner till biljettcentrum varje gång man ska ha biljetter!

oscar skrev:
Den 7 feb så släpps biljetterna till U2 i Gbg. Hur bär man sig åt för att garanterat inte missa biljetter? Var släpps de någonstans så att man kan stå i kö!? Verkar finnas en del här med erfarenhet av sånt...

hmmm...var står det datumet ang. biljettsläpp? :va

Men som skåning hade jag iaf tänkt se dem på parken i kph...hittar dock ingen info där heller... :(

Alla kan ju inte få veta, då fungerar inte knepet längre. Sorry guys. My lips are sealed.

McB skrev:

Men, McB, måste jag verkligen konvertera religion, byta kön och flytta till en annan stad för att tipset ska fungera??? Det är inte så att du driver med mig?

benrangel skrev:
Men, McB, måste jag verkligen konvertera religion, byta kön och flytta till en annan stad för att tipset ska fungera??? Det är inte så att du driver med mig?

Aldrig, skulle jag lära dig att göra eld? Aldrig.

Nu har jag biljetterna i handen! :banana Ställde mig i kö vid Julius klockan 05.20 (plats 9 i kön) och sen var det bara att vänta... :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN