Att ha eller att inte ha det är frågan!

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Jag har under tiden ja haft hojjen sagt att kåpor o dyl ska på, men nu börjar det väga över att fortfarande ha kvar den som streetfighter :va

Va tycker ni? Satsa på att få en riktig fräsig streetfighter med kanske neon, ny lampa, snygga backspeglar som passar?

Om ni fortfarande inte vet hur hojjen min ser ut så, :)
http://w1.706.comhem.se/~u70615022/pics/rgf/

skaren va streetfighter så skaru fan definitivt satsa på ny lampa fram!!
ta inte illa upp, men personligen så tycker ja d ser förjäävligt ut om den ska köras som streetfighter sådäär...

Svårt att säga utan att se den med kåpor.. Men jag tycker fajter! Jag vet ett par görsnygga backspeglar och ett fräsht kedjeskydd som skulle passa! Säg till om jag ska länka.

tzr-verkleidungs-spiegel.jpg
dom verkar fräsha tycker jag. Beställde själv ett par i förrgår :) 500kr inklusive frakt för 2 ifrån tyskland.

Vad tycks om ett sånt här?
33KA01.JPG
Kostar dock 700 kr exklusive frakt :/ (Sverige)

Esquina skrev:
Jag har under tiden ja haft hojjen sagt att kåpor o dyl ska på, men nu börjar det väga över att fortfarande ha kvar den som streetfighter :va

Va tycker ni? Satsa på att få en riktig fräsig streetfighter med kanske neon, ny lampa, snygga backspeglar som passar?

Om ni fortfarande inte vet hur hojjen min ser ut så, :)
http://w1.706.comhem.se/~u70615022/pics/rgf/

det går fortare med kåpa :banana

Hammet skrev:

en bra anledning att ha dom på... :fakta

men, det är nog snyggare med en fighter, dock blåsigare å så men en 125a ska ändå inte köra så jävla fort, den ska köras krokigt.. :fakta

Fluxir skrev:
en bra anledning att ha dom på... :fakta

men, det är nog snyggare med en fighter, dock blåsigare å så men en 125a ska ändå inte köra så jävla fort, den ska köras krokigt.. :fakta

Jo dom går ju inte speciellt fort i vanliga fall ändå :P

Hammet skrev:

Hehe jo det gör ju det :huvet

cRoC skrev:
Svårt att säga utan att se den med kåpor.. Men jag tycker fajter! Jag vet ett par görsnygga backspeglar och ett fräsht kedjeskydd som skulle passa! Säg till om jag ska länka.

Hmm det där är ju bara sånna bakspeglar som ska sitta på kåpan?

AddE <TM> skrev:
skaren va streetfighter så skaru fan definitivt satsa på ny lampa fram!!
ta inte illa upp, men personligen så tycker ja d ser förjäävligt ut om den ska köras som streetfighter sådäär...

Hehe nä ja tar verkligen inte illa upp :D Har du läst mina tidigare trådar så har jag redan sagt att lampan är ful som stryk ;)

Jag har ägt en Rg, jag har kört den naken, med toppkåpa och med helkåpa. Den förtjänar att få ha alla sina kläder på sig, den gillar inte att vara naken. Slö som fan blir den dessutom utan kåpor.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph