Jag är livrädd för att jag skall tycka att den är tråkigt helt enkelt. Gillade gsr600 som jag hade men saknade vridet i den. Vist så är det twin i bmw men frågan är om det finns tillräkligt med vird.
Vad gick dina moddar på? allt som allt "LiamWis
"
Mina moddar: Slip on 2500 (köpte en som var på en demo hoj som stod i butik, så ny. Köpte min hoj ny där så .. )
Kugg med montering: 1500 tror jag. (Kanske dyrt vem vet, men gjorde allt samtidigt med slipon)
Booster plugg: 350 kr när jag köpte. Dock så är den lite dyrare nu, men inte mycket.
Ang tråkig: Well, klart du kommer att tycka den är tråkig på samma sätt du kommer tycka alla hojar du köper blir tråkiga.

Jag har gått från 650 2 säsonger -> 800 nu inne på min andra och kommer förmodligen köpa en 1000 cc om 1-2 år.
Brukar vara "mycket vill ha mer".
Men fundera på vad du vill ha för hoj och testa.
Alla hojar har sina fördelar. Om det är mycket "pulver", låg försäkring, låg bränsle förbrukning, bra på att köra på bakhjulet, bra att köra skiiiiit fort.
Som sagt. Fundera vad du vill ha och om den du köper inte motsvarar din förväntning så är det ju inte värre än att byta eller hur .
För mig så passar f800r bra.
+85 hk och lika mycket nm.
Rellativt bra bränsle förbrukning när jag pendlar. (ok en hoj har usel om man jämför med en bil)
Billig försäkring.. Zon 1 Stockholm och hoj =

, så ..
Kan åka 2
Lätt smidig och bra tryck i.
Kan köra fort (ok över 160 är väl inte så kul på en naken hoj)
ABS, värmehantag (skit nice att ha)
mm
Som sagt, hojen passar mig just nu som handen i handsken och jag har inte tröttnat än och om jag gör det om ett eller två år så byter jag..