Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När har man nytta av att lukta sött och blommigt?

Det finns ju bara en självklar parfym i var mans badrum. Sex panther. Den är olaglig i nio länder och innehåller bitar av äkta panter. Dom har gjort studier som visar att 60% av gångerna fungerar den varje gång.
http://romanefragrances.com/magento/index.php/mens-fragrance/sex-panther-1-7-oz-cologne-spray.html
Men jag luktar väldigt sällan grottmänniska, utom möjligen efter ett par nätter i skåpbilen. Fast då är sött och blommigt inte effekten jag är ute efter. Det jag menar är... parfym? Really? Är inte det lite ängslig niondeklassare på disco? Jag är helt med på deodorant/antiperspirant och after shave fyller ju ändå en funktion. Men parfym?Mattias, jag har ju träffat dig många gånger men det har aldrig kommit på tal..
Det är när man vill lukta gott, inte grottmänniska...
/ Jens
Men jag luktar väldigt sällan grottmänniska, utom möjligen efter ett par nätter i skåpbilen. Fast då är sött och blommigt inte effekten jag är ute efter. Det jag menar är... parfym? Really? Är inte det lite ängslig niondeklassare på disco? Jag är helt med på deodorant/antiperspirant och after shave fyller ju ändå en funktion. Men parfym?
Jag är förvisso jättegammal och så, men inte ens i min forna ungdom saknade* jag parfym.
*Saknade som i "kände ett behov av".
men det är kanske bara för oss fjuniga 20-åringar Nu ska jag välkomna dig till 2000-talet. After shave är parfym med lite skit i som är bra när man har rakat sig. Men om man vill lukta gott (alltså inte bara inte lukta svett) även den dagen då man inte rakar sig, vad gör man då?
Parfym är väl allt annat än niondeklassardisco? Farenheit må vara högstadium, men annars håller jag inte med dig. Våga prova det, du kanske gillar det..
/ Jens
Tack, är det redan 2000-talet?
Jag begriper att det är dåligt att lukta illa. Jag tror inte att jag luktar illa.
MEN: Vad är grejen med att gå runt och dofta sött och blommigt bland andra män på jobbet? För mig signalerar det inte alfastatus.
Vad syftet är att lukta sött och blommigt bland kvinnor förstår jag inte heller. Man luktar ju inte så egentligen. Parfymdoften är ju på intet sätt unik för just mig. Okej att man kanske luktar som nåns ex och därmed kan ligga med flickstackarn, men jag skulle vilja påstå att parfym inte alls är en nödvändig ingrediens i varken den mänskliga rangordnings- eller reproduktionsprocessen.
Edit: Om man inte köper pheromone 2000, för då jävlar får man värja sig. Har jag hört.

. Förresten brukar damerna på jobbet berömma mig för att jag luktar gott, du kanske ska ta dej en sniff på Sviestad i vår... 
Jag vet inte om det är i linje med male bonding-reglerna att lukta på varann. Jag ska försöka vara diskret.Precis samma anledning som när man klär på sig på morgonen.
Man kan ha jeans från 1998 som inte luktar illa men som är skitfula. Man kan ha frisyren från 1998 som inte luktar illa, men man ser ju illa ut.
Man kan även göra som naturen: gå naken. Men det gör dom flesta inte, man vill sticka ut lite...
Alltså: En person som har snygga kläder, luktar gott, går till frisören, köper snygg bil... take your pick.. kommer :ligga mer :Fakta
Sen om du inte vill förstå detta, så är det din kopp te. Förresten brukar damerna på jobbet berömma mig för att jag luktar gott, du kanske ska ta dej en sniff på Sviestad i vår...
/ Jens
Jag vet inte om det är i linje med male bonding-reglerna att lukta på varann. Jag ska försöka vara diskret.

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |