Att fixa lägenhetskontrakt i Stockholm

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Det där med Stockholms tjejer vetefan...min högst generella och ovetenskapliga åsikt är att damerna i Sthlm kan vara en aning dryga alternativt så vill dom verka vara landets toppskikt, trots att de jobbar i charken på Konsum i <insert random förort 10 mil från tullarna>..
Nä dom absolut finaste tjejerna finns på vischan, men dom e jävligt sällsynta.

:D Det är bara för att vi flyttar till storstan och gömmer oss bland alla andra tjejer ;) :tuttar

Det där med Stockholms tjejer vetefan...min högst generella och ovetenskapliga åsikt är att damerna i Sthlm kan vara en aning dryga alternativt så vill dom verka vara landets toppskikt, trots att de jobbar i charken på Konsum i <insert random förort 10 mil från tullarna>..
Nä dom absolut finaste tjejerna finns på vischan, men dom e jävligt sällsynta.

Här blev det fel, va? Random förort 10 mil från tullarna ÄR ju för fan vischan.

Privatvärdar gillar inte invandrare av alla slag. De gillar inte heller fattiga och barnfamiljer.

Mitt råd är: Ring runt till privatvärdar - jag tror du har stor chans att få ett kontrakt på en hyfsad lägenhet i närförort OM du nu inte råkar uppfylla kriterier ovan...

Förövrigt kan jag meddela att stan är full av inflyttade ex-bonnläppar och att det inte finns några, nu levande, äkta stockholmare!

Det var längesen jag hörde den karakteristiska stockholmsdialekten...

UltraMarine; Förövrigt kan jag meddela att stan är full av inflyttade ex-bonnläppar och att det inte finns några skrev:
öh,sila snacket polarn,än finns det livs levande söderkisar kvar,sörrö..:D

Haha nädu, jag har ju proklamerat i månader här hur bra det är att inte vara kräsen :D
Dessutom finns det mer uteliggare här om man skulle vilja ha sig ett snabbnyp på kvällskvisten. Sånt får man leta i veckor efter ute på bygden :D
sant.. uteliggare är lite som kinderägg! :yoparty

Förövrigt kan jag meddela att stan är full av inflyttade ex-bonnläppar och att det inte finns några, nu levande, äkta stockholmare!

Det var längesen jag hörde den karakteristiska stockholmsdialekten...
äkta stockholmare eller ej.. varken farsan eller hans vänner som växte upp här på 50 och 60-talet har kvar tugget.. nu får man nästan klassa en stockholmare efter hur många generationer som har bott här..

STHLM

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP