Att förstå sig på kvinnor eller Inverterad logaritmisk logik™

Nursey skrev:
2198557 Underbar :D
Kommer dock aldrig att tvinga en karl att handla med mig...det skall avnjutas själv eller kanske kanske kanske med en speciell tjejkompis..men helst själv.

Precis...
Att ta med en karl när man ska handla kan jämställas med att ta med min dotter...

Efter 10 min och den första affären: "jag är törstig..."

30 min och en läsk senare: "jag är hungrig..."

ytterligare 30 min och en QP på donken senare: "jag är kissnödig..."

10 min och ett toalett besök senare: "suckar suckar, jag är trött kan vi inte åka hem?"

Å all tid däremellan suckas, stönas och pustas det hejvilt...
:tungan

Haha, fan vilka härliga skratt man fått sig av att läsa
i denna tråden. Helt underbart :tummenupp

Håller med Nursey, att shoppa själv går smidigast och är oftast det
snabbaste alternativet.
Möjligtvis kan det vara bra att ha med någon som smakråd annars
går jag faktiskt helst själv!
Tycker att det är helt okej att följa med sambon och köpa kläder till honom eftersom han inte tar så lång tid på sig. Men däremot kan det vara riktigt jobbigt att följa med en någon tjejkompis som ska handla (om man själv inte ska ha ngt) eftersom det känns som om att man spenderar 2 timmar i varje affär.

En kille hittade en mysko mässingslampa och gned på den - poff var där en ande!
Men p.g.a inflationen fick man bara EN önskning (mot tidigare tre).

OK - sa anden, ivrig att slippa ifrån killen, vad vill du önska??

Killen: Mjaa, jag har en bror i USA, och ingen av oss törs flyga, eller åka båt så jag vill att du bygger en BRO över dit så jag kan köra eller åka tåg! :tummenupp

Gaaah - är du inte KLOK sa anden! Hajar du inte hur mycket sten, sand, stål osv det går åt! På vissa ställen är ju Atlanten 4000 m djup! VI skulle förbruka jordens resurser om vi byggde den bron!

Aharu...sa killen. Så då går det inte då?

Anden: Går och går...du är iaf den första som inte önskat större balle eller mer pengar :hihi men nej! VID närmare eftertanke är det orimligt, så: NEJ!
Du får önska något annat!

Åkkejrååå sa killen och sög på karamellen en stund.
Så när han funderat klart sa han:

Lär mig förstå hur kvinnor tänker!

Anden (märkbart blek): Ge hit broritningarna och en karta!!

Last edited:
Dr.Bike skrev:
2198651 Åkkejrååå sa killen och sög på karamellen en stund.Så när han funderat klart sa han: Lär mig förstå hur kvinnor tänker!

Anden (märkbart blek): Ge hit broritningarna och en karta!!

Den där bron kanske skulle byggas mellan kvinnor och män istället..!! :va

LayDeeOmega skrev:
2198637 Haha, fan vilka härliga skratt man fått sig av att läsa
i denna tråden. Helt underbart :tummenupp

Håller med Nursey, att shoppa själv går smidigast och är oftast det
snabbaste alternativet.
Möjligtvis kan det vara bra att ha med någon som smakråd annars
går jag faktiskt helst själv!
Tycker att det är helt okej att följa med sambon och köpa kläder till honom eftersom han inte tar så lång tid på sig. Men däremot kan det vara riktigt jobbigt att följa med en någon tjejkompis som ska handla (om man själv inte ska ha ngt) eftersom det känns som om att man spenderar 2 timmar i varje affär.

Alltså jag har inga problem att följa med tjejpolare heller..tvingas ofta göra det för smink o klädinköp för jag är brutalärlig ALLTID..men då JAG skall handla vill jag inte ha en svans..det funkar inte..känner mig stressad att folk blir trötta eller uttråkade..så det finns kanske en eller två pers som detta funkar med om det är jag själv som skall spendera.

Matulda uppfyller inga av dessa 37 punkter, undrar om hon verkligen är en tjej :va

Nursey skrev:
2198674 Alltså jag har inga problem att följa med tjejpolare heller..tvingas ofta göra det för smink o klädinköp för jag är brutalärlig ALLTID..men då JAG skall handla vill jag inte ha en svans..det funkar inte..känner mig stressad att folk blir trötta eller uttråkade..så det finns kanske en eller två pers som detta funkar med om det är jag själv som skall spendera.

Har inga problem med att följa med tjejkompisar men jag tycker nog hellre om att shoppa ensam eller om båda ska handla. Följer man med tjejkompisar som ska handla utan att handla ngt själv tycker jag att det lätt blir långtråkigt.
Läste nog ditt tidigare inlägg lite för fort.. :rolleyes:

Nursey skrev:
2198040 Så bröstfixerade som killar är i allmänhet så tycker jag att bapelsinen kan ge plats för en till bröstpostering..vi har trots allt två ;)
En kvinna som sticker ut ..... låter förnuftigt :tummenupp

Det verkar som att det här här man ska ragga om man ska hitta ett vettigt fruntimmer, nästan samtliga tjejer här uppvisar dom egenskaper vi män egentligen söker efter.

Eller är det bara så att här är tjejerna i minoritet, och törs inte visa sitt rätta jag?

ÅAS så har samtliga tjejer jag haft ihop det med verkat vettiga till att börja med men förr eller senare visar dom sig vara precis som alla andra...

Kvinnor och män är precis motsatsen, kysser man en groda kan det bli en prins, kysser man en prinsessa kan hon förvandlas till en padda...

GuW skrev:
2199416
Eller är det bara så att här är tjejerna i minoritet, och törs inte visa sitt rätta jag?
...

Jag tror faktiskt (hoppas i alla fall) att man vågar visa sitt rätta jag.
Som man hört otaliga gånger förut så är det just på internet som de
flesta "vågar" vara sig själva :)

Vad den perfekta kvinnan skulle säga

1) Jag sväljer alltihop. Jag älskar smaken.
2) Är du säker på att du har fått tillräckligt att dricka?
3) Jag är uttråkad. Jag vet, vi rakar musen på mig!
4) Men kom igen, vad sägs om att skaffa en schysst p-rulle och ett flak bärs, så ringer jag min väninna Linda, så kommer hon över för en trekant!
5) Åh gud... Om jag inte får suga av dig snart så spricker jag!
6) Jag vet att det är mycket trängre där bak, men kan du vara så snäll och försöka igen?
7) Du är så sexig när du är bakfull.
8) Jag tittar hellre på fotboll och dricker öl med dig än går och shoppar.
9) Vi skaffar en prenumeration på Slitz.
10) Skulle du vilja se på när jag tillfredställer min väninna?
11) Jag vet, vi går ner på stan så kan du spana in kvinnors häckar.
12) Jag är ute och målar fasaden.
13) Jag bara älskar när du spelar golf på söndagar. Jag önskar att du hade tid att göra det på lördagarna också.
14) Älskling! Vår nya grannes dotter ligger och solar igen. Kom och titta.
15) Jag har beslutat att sluta ha kläder på mig i hemmet.
16) Nej, nej. Jag tar bilen och byter oljan.
17) Din mor gjorde ett fantastiskt jobb med din uppfostran.
18) Gör mig en tjänst, glöm bort den där alla hjärtans dag grejen, och gå och köp nya klubbor istället.
19) Jag förstår precis. Vår jubileumsdag kommer varje år för guds skull.
20) Åk du och jaga med grabbarna, det är ett underbart sätt att bli av med stressen.
21) Borde inte du vara nere på puben med grabbarna?
22) Men herregud, vi skall väl inte shoppa nu igen. Kom så går vi till den där nya strippklubben.
23) Lyssna nu, jag tjänar tillräckligt för oss båda. Varför tar inte du och slutar och ser till att få ner det där irriterande handikappet till 7 eller 8?
24) Du behöver din sömn, din stora dummer, så sluta med att stiga upp för att mata babyn mitt i natten.
25) Wow, lukta på den, du!
26) Jag skall börja med yoga så att jag kan få upp fötterna bakom nacken för dig.

GuW skrev:
Kvinnor och män är precis motsatsen, kysser man en groda kan det bli en prins, kysser man en prinsessa kan hon förvandlas till en padda...

Jaja GuW;)..det händer nog att en och en annan kille "förpaddas" emellanåt också :rolleyes: . Dock kanske inte lika vanligt bland hojmänniskor som i samhället i övrigt.

Kväääk, kväääk :hihi

GuW skrev:

Edit: jag är som jag är på gott och på ont..förställer mig inte för någon.

Hahahahaha.. Den har jag faktiskt hört på krogen. "Flickvänsmaterial" var i sanning inte min första tanke.

Haha, den där serien Cougartown verkar ju skoj. Måste ses! :)

Hahahahaha.. Den har jag faktiskt hört på krogen. "Flickvänsmaterial" var i sanning inte min första tanke.

Jag läste nåt på nätet, det måste ha varit på tjuvlyssnat.se

Två killar satt och snackade om krograggen dom dragit hem:

Kille 1: Jag tror jag är kär!
Kille 2: Vad fan säger du?
Kille 1: När vi hade haft sex och låg brevid varandra i sängen säger hon, "äh, kan vi inte strunta i att ligga och mysa och spela X-box istället"

Jag läste nåt på nätet, det måste ha varit på tjuvlyssnat.se

Två killar satt och snackade om krograggen dom dragit hem:

Kille 1: Jag tror jag är kär!
Kille 2: Vad fan säger du?
Kille 1: När vi hade haft sex och låg brevid varandra i sängen säger hon, "äh, kan vi inte strunta i att ligga och mysa och spela X-box istället"

:D

Har en variant på det. En av brorsans bästa polare hade fått lite rykte om sig att vara mjuk i handleden. Så han drog fram till en brud som hängde med dem en kväll och frågade om hon ville hänga med honom hem och.. ..spela lite X-box. Dagen efter frågade brorsan bruden hur det hade gått att.. ..spela lite X-box. Hon svarade att jovisst hade killen plockat fram krysslådan, två kontroller och NHL -09. Det var väl i samband med det där som killen ifråga fick internnamnet "Fruktkakan".

Nästan en variant på den optimala flickvännen. Hon som efter man har haft sex med henne förvandlas till ens två bästa polare och en back öl:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti