Mr K
I win, you loose!
Har du kort med kameler?kaZmur skrev:Tar du kort?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du kort med kameler?kaZmur skrev:Tar du kort?![]()
Jepp, har inte du?Mr K skrev:Har du kort med kameler?
.luzt skrev:Har uppfostrat min syster efter alla konstens regler.
Motorintresserad
Kan rapa alfabetet
Lagar bra käk
Kan ge dig en kall öl utan att du ber om det
Tänker som en man = Säger till dig när du gör fel och vad som är fel
Inte pedant men har ordning
Får jag ett bud? =P
"Två o femtio och en bulle!"kaZmur skrev:Ey, kompis! Vad är din sista priset?
Mr K skrev:2197841Ny tes av Dr Mr K
De 5 B:na - Saker man inte kan leva utan
Bira
Bajsa
Bågen
Böga
Bröst
Morgue skrev:Underbart inlägg.... Jag hade inget mer uppkäftigt att säga på rätt länge efter det. Varsågod, den bjuder jag på.
Mr K skrev:1887569Däremot är allt som har med snickra och bilar "karlgöra", så det ska du också göra.
/Dr Mr K
Nursey skrev:2198040Så bröstfixerade som killar är i allmänhet så tycker jag att bapelsinen kan ge plats för en till bröstpostering..vi har trots allt två![]()
Scorpion.SE skrev:Sanning
Morgue skrev:2198207Kan ju bjuda på en liten karamell på temat.
Vi skall gå på fest och hon har inget att ta på sig (nähä!?). Det slutar med...
Det har faktiskt sina fördelar att handla med tjejer. En av mina tjejkompisar är min personliga shoppare. Jag skulle aldrig hitta kläder som både ser bra ut och passar samtidigt annars. Att hon ser det som att leka med dockor får man ta, det sker ju bara ett par gånger per år. Sitt eget handlande får hon dock sköta själv.Nursey skrev:2198557Underbar![]()
Kommer dock aldrig att tvinga en karl att handla med mig...det skall avnjutas själv eller kanske kanske kanske med en speciell tjejkompis..men helst själv.
Scorpion.SE skrev:2198421Kan bidra med några "levnadsregler" som kanske kan hjälpa en stackars förvirrad toffel:
Vi hör alltid "reglerna" från den kvinnliga sidan. Här är reglerna från den manliga sidan. Detta är våra regler! Notera att alla är
numrerade "1" MED AVSIKT!
1. osvosv.
Nursey skrev:2198557Underbar![]()
Kommer dock aldrig att tvinga en karl att handla med mig...det skall avnjutas själv eller kanske kanske kanske med en speciell tjejkompis..men helst själv.
Thermal skrev:2198603Det har faktiskt sina fördelar att handla med tjejer. En av mina tjejkompisar är min personliga shoppare. Jag skulle aldrig hitta kläder som både ser bra ut och passar samtidigt annars. Att hon ser det som att leka med dockor får man ta, det sker ju bara ett par gånger per år. Sitt eget handlande får hon dock sköta själv.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |