Att förstå sig på kvinnor eller Inverterad logaritmisk logik™

.luzt skrev:
Har uppfostrat min syster efter alla konstens regler.

Motorintresserad
Kan rapa alfabetet
Lagar bra käk
Kan ge dig en kall öl utan att du ber om det
Tänker som en man = Säger till dig när du gör fel och vad som är fel
Inte pedant men har ordning

Får jag ett bud? =P

Kan du skicka fler bilder?
Finns det möjlighet att provköra innan övertagande?

kanel bulle, annan bulle, vägbulle ??

kanbjuda kebabresturang å starksåsblandare

Ny tes av Dr Mr K

De 5 B:na - Saker man inte kan leva utan

Bira
Bajsa
Bågen
Böga
Bröst

Den dag en sund och logisk kvinna presenterar sig tänker jag bli kär igen.

Kommer kunna bo i min etta livet ut.

Kasta sten i glashus...?

Kan ju bjuda på en liten karamell på temat.
Vi skall gå på fest och hon har inget att ta på sig (nähä!?). Det slutar med att jag tar kommandot och säger ta den där nurå, men den saknar visst ett par knappar så det går inte, jag säger "Ro hit med den så fixar jag." (för att komma iväg någon gång, kan jag skruva isär en bil eller mc kan jag nog fan sy fast ett par knappar...). Medan jag sitter och syr tittar hon på tv, det är cirkus och två vältränade killar i tajta blå trikåer gör tricks, hon kommenterar deras vältränade kroppar och jag säger att hon inte ska bry sig, för de är nog inte intresserade av kvinnor för att de "förmodligen syr sina egna kläder" (insinuerade alltså att de var gay för att de kunde sy) varvid hon sneglade på mig, lade huvudet på sned och undrade om jag hade sytt färdigt ännu... Jag hade inget mer uppkäftigt att säga på rätt länge efter det. Varsågod, den bjuder jag på.

Mr K skrev:
1887569 Däremot är allt som har med snickra och bilar "karlgöra", så det ska du också göra.
/Dr Mr K

Det som står ovan gör man ju bara för man tycker det är så j***a skojj enligt vissa :tuttar
Lagar bilen själv, för jag har inte råd att lämna in den, men hatar att mecka bil.

Nursey skrev:
2198040 Så bröstfixerade som killar är i allmänhet så tycker jag att bapelsinen kan ge plats för en till bröstpostering..vi har trots allt två ;)

Får man ta det FLERA gånger?!?
Varför förklarade ingen reglerna innan jag skrev. :fatta!

Då byter jag ut Biran, Bågen och Bapelsinen mot flera Bröst. (Den som är kvar blir nog svår att byta ut.)

Kan bidra med några "levnadsregler" som kanske kan hjälpa en stackars förvirrad toffel:

Vi hör alltid "reglerna" från den kvinnliga sidan. Här är reglerna från den manliga sidan. Detta är våra regler! Notera att alla är
numrerade "1" MED AVSIKT!

1. Lär er använda toalettringen, Du är en stor flicka. Om den är uppe, fäll ner den. Vi vill ha den uppe, du vill ha den nere. Du hör inte oss klaga över att du lämnar den nerfälld.

1. Helg = Sport. De är som fullmånen eller tidvattnet. Låt det vara!

1. Shopping är INTE en sport. Och NEJ, vi kommer aldrig att se det på
det sättet.

1. Att gråta är utpressning.

1. Fråga om du vill nåt. Låt mig förtydliga: Subtila gliringar funkar
INTE! Tydliga gliringar funkar INTE! Uppenbara gliringar funkar INTE!
Säg bara vad du vill!

1. JA, och NEJ är fullständigt acceptabla svar på de flesta frågor.

1. Kom till oss med problemen om du vill ha hjälp att lösa dem. Det är det vi gör. Söker du sympati så har du dina flickvänner, det är de dom är till för.

1. Huvudvärk som varar i 17 månader är ett problem. Sök upp en doktor.

1. Det går inte att ta upp något vi sade för 6 månader sedan i en diskussion. Faktum är att alla kommentarer som är äldre än 7 dagar
har passerat bäst före datum och är INTE giltiga argument i en
diskussion.

1. Om du inte vill klä dig som en Victoria's Secretflicka, begär då
inte heller att vi ska agera som såpoperaskådisar.

1. Tycker du att du är fet så är du antagligen det. Fråga inte oss.

1. Om något vi säger kan tolkas på två sätt och det ena sättet gör dig arg eller ledsen, då menade vi de andra...

1. Du kan antingen fråga oss om vi vill hjälpa till med något eller säga att du vill ha det gjort. INTE båda. Om du redan vet hur man ska
göra det på bästa sätt, gör det då själv.

1. Om möjligt, vänligen säg det du vill säga under reklampausen.

1. Christopher Columbus behövde inte vägvisning, inte vi heller.

1. Vi män ser i 16 färger, som Windows standardinställning. Persika
till exempel, är en frukt, inte en färg. Pumpa är också en frukt.
Vi har ingen aning vad malva är.

1. Om det kliar någonstans så kliar vi tillbaks. Sådana är vi.

1. Om vi frågar vad som är fel och du svarar "Inget" så kommer vi att agera därefter. Vi vet att du ljuger men det är helt enkelt inte
värt strulet.

1. Om du ställer en fråga du egentligen inte vill veta svaret på förvänta dig då ett svar du egentligen inte vill höra.

1. När vi ska ut någonstans så duger i princip allt du väljer
utmärkt att bära.

1. Fråga oss inte vad vi tänker på om du inte är beredd att
diskutera ämnen som fotboll, trav eller bilar.

1. Du har nog med kläder.

1. Du har för många skor.

1. Jag är i form. Rund är en form.

Tack för att du läst detta; Ja, jag vet, Jag kommer att få sova på soffan i natt, men män bryr sig inte så mycket om det. Det är som att campa.

Nursey skrev:
2198557 Underbar :D
Kommer dock aldrig att tvinga en karl att handla med mig...det skall avnjutas själv eller kanske kanske kanske med en speciell tjejkompis..men helst själv.
Det har faktiskt sina fördelar att handla med tjejer. En av mina tjejkompisar är min personliga shoppare. Jag skulle aldrig hitta kläder som både ser bra ut och passar samtidigt annars. Att hon ser det som att leka med dockor får man ta, det sker ju bara ett par gånger per år. Sitt eget handlande får hon dock sköta själv.

Scorpion.SE skrev:
2198421 Kan bidra med några "levnadsregler" som kanske kan hjälpa en stackars förvirrad toffel:

Vi hör alltid "reglerna" från den kvinnliga sidan. Här är reglerna från den manliga sidan. Detta är våra regler! Notera att alla är
numrerade "1" MED AVSIKT!

1. osvosv.

:hihi Klockrent!! :lol :lol

Nursey skrev:
2198557 Underbar :D
Kommer dock aldrig att tvinga en karl att handla med mig...det skall avnjutas själv eller kanske kanske kanske med en speciell tjejkompis..men helst själv.

Håller fullständigt med! Däremot kan jag gärna gå och handla kläder med en karl om det är till honom det ska handlas.

Thermal skrev:
2198603 Det har faktiskt sina fördelar att handla med tjejer. En av mina tjejkompisar är min personliga shoppare. Jag skulle aldrig hitta kläder som både ser bra ut och passar samtidigt annars. Att hon ser det som att leka med dockor får man ta, det sker ju bara ett par gånger per år. Sitt eget handlande får hon dock sköta själv.

Jag handlar hur gärna som helst åt killar med dom..smakråd etc. Men jag skulle inte tvinga en kille..knappt VILJA ha med en kille på en RIKTIG tjejshoppingrunda..NO WAY :tuttar Det gör jag själv.

"När man gör slut raderas alla skulder"

hur kan hon då ha skulder till exen? :va

Va träffar du för tjejjor egentligen? :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...