Att få ligga eller köra hoj en hel sommar?

Hoj! Får ju ändå inte ligga så. :crash

Får leta upp en B-rud som också gillar hojar... :huvet

Exakt , och vi finns faktiskt! Synd att ingen kör ifatt och erbjuder sina tjänster

Exakt , och vi finns faktiskt! Synd att ingen kör ifatt och erbjuder sina tjänster

Det kräver ju att man som kille legat efter,
bättre odds för dig att köra ikapp en heftig kiis istället!

Hon har högerfoten på passagerarpinnen, alltså tjör hon inte. Jag är glad för din skull, men vet din flickvän att du lägger upp bilder på henne här från när du skjutsade runt henne i somras? :7peta

Å fy fasen där var det frodigt värre.

NU är bevisligen hojsäsongen över på Sporthoj.....! :lol :rofl

Alla mina polare undrar varför jag fortfarande är så kärleksfull mot min fru och kallar henne älskling, sockertopp och sötnos. Men de flesta vet ju inte att jag har glömt bort vad hon heter, och inte fan vågar jag fråga det efter 10 år.

Hojen sålde jag dock i våras. Så denna sommaren har jag varken legat eller kört hoj. Måste nog ha något nytt till nästa säsong. Och måste jag välja mellan att ligga eller köra hoj, så hade jag valt att köra hoj alla dagar i veckan :)

Last edited:
Alla mina polare undrar varför jag fortfarande är så kärleksfull mot min fru och kallar henne älskling, sockertopp och sötnos. Men de flesta vet ju inte att jag har glömt bort vad hon heter, och inte fan vågar jag fråga efter 10 år.

Hojen sålde jag dock i våras. Så denna sommaren har jag varken legat eller kört hoj. Måste nog ha något nytt till nästa säsong. Och måste jag välja mellan att ligga eller köra hoj, så hade jag valt köra hoj alla dagar i veckan :)

Kolla vad det står i hennes pass medan hon sover! :tummenupp

En gång för länge sedan valde jag.
Jag hade en jättesöt tjej, men jag hade också en kompis med en helt ny skitraka, alltså en 125:a
Den lånade och lånade och lånade jag en hel sommar, körde så mycket jag orkade, under tiden umgicks han med min tjej, det slutade med att de två blev ihop, men hon ville inte åka hoj utan bara vara hemma och pussas.
Jag sket i det, jag var sååå lycklig på hojen.
Sitter i än idag :tummenupp

Han skulle aldrig be mig välja, jag skulle aldrig be honom välja. Köra när det är ljust, ligga när det är mörkt och ni vet ju vad det betyder under sommaren. :banana

Hojen alla dagar. Har man en hoj man trivs så sjukt jävla bra med behöver man ingen kille! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti