Att duscha.

Det är väl inte Jul redan? Tvättar man sig för ofta, tar man bort de naturliga odörerna :gnissla För att inte tala om vad mycket varmvatten som förspills.

Det är väl inte Jul redan? Tvättar man sig för ofta, tar man bort de naturliga odörerna :gnissla För att inte tala om vad mycket varmvatten som förspills.
Jag kanske ska skippa min dusch nu då innan jag ska ner till stan :glömdet

Gillar när man dricker öl i duschen innan utgång eller efter innebandy, med öl blir det aldrig långtråkigt
Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.

Man kan ju inte kliva in som en redig man med en starköl och kliva ut som en fjolla med en skvätt lättöl.

Finns det någon tabell som underlättar det hela? Eller ska man per automatik alltid sikta på så stark öl som möjligt? Att minimera utspädningen genom att sätta napp på ölen känns som omedelbar diskvalificering.

/Förvirrad öldrickare

Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.

Man kan ju inte kliva in som en redig man med en starköl och kliva ut som en fjolla med en skvätt lättöl.

Finns det någon tabell som underlättar det hela? Eller ska man per automatik alltid sikta på så stark öl som möjligt? Att minimera utspädningen genom att sätta napp på ölen känns som omedelbar diskvalificering.

/Förvirrad öldrickare

Enkelt. 1. Man dricker ur flarra. 2. Man håller tummen för öppningen. :tummenupp
Starköl är obligatoriskt.

Enkelt. 1. Man dricker ur flarra. 2. Man håller tummen för öppningen. :tummenupp
Starköl är obligatoriskt.

Eller så ställer man ölen så att det inte kommer något vatten i? Jag dricker vin ibland, och jag dricker det då inte ur boxen... :)

Eller så dricker man ölen konstant. Munnen mot mynningen hela tiden.

/E.rfaren.

Ja, du har ju själv märkt hur sjukt opraktiskt det är, man har kanske någon romantiserad bild av hur mysigt det ska vara, som man har sett på film flera gånger...

Ungefär som att ha sex i vattenbrynet på en strand, det ser bra ut på film, men fy fan för sand mellan skinkorna, håller man på en stund blir man skinnflådd....

Näe, missionären mellan lakanen, med lyset av, det har fungerat i hundratals år tidigare!

Ska man nödvändigtvis kladda på varandra i samband med tvagning så kan man dela på en burk bodybutter efter duschen

hahhahahahahaha herr romantiker numero uno! :tummenupp

...
När jag e klar med renovering utav resten av lyan så ska jag införskaffa ett sittbadkar och en tv till badrummet, kommer bli något åt det här hållet var det tänkt:

18595138.jpg

TV på toan känns lite... :skrämd när vattenångorna från duschen sprider sig. :grilladavbrödrostivattnet

Ni verkar inte ha några direkta ideér? fan detta är trots allt ett stort problem..

Hade inte möjligheten att baxa in stereon i badrummet igår. Tänkte jag skulle testa imorrn :tummenupp

så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen. :tummenupp

så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen. :tummenupp

Har man dörren öppen så försvinner ju värmen:gnissla

Har sonos i varje rum, dock inte i badrummet. Kanske vore nåt..

"Vad gör ni för att ha kul i duschen?"
Roligare om man är två :brynad

:kulspruta*vattenkrig*

Last edited:
Med tanke på hur hög gayfaktorn är på folk här i forumet så skulle man ju tro att de flesta hade fullt upp med att tappa tvålen när ni duschar. Iaf på gymmet...

Jag har fixat stereo på toan. Med subwoofer faktiskt. Då kan man stå i duschen och träna på sina dansmoves.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna