Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar behöva fråga min högernäve om lov.regera hemmet med högernäven.
Själv lever vi i en väldigt bra harmoni, båda två bestämmer och gör vad vi vill.
Det kan inte vara så enklet då att hon (dvs grannes rabiata fru) känner sig hotad av att grannpinglan (alltså du då) ringer och vill ut och köra med hennes man?
Var har ni träffat för tjejer?
Självklart ska man få göra saker på var sitt håll! Det svåra är väl att få till en bra balans så inte den ena känner sig försummad & sitter ensam hemma allt för ofta.
Jag hade fasiken samma problem. han: "Ska du ut & åka hoj nu igen?" -"ja, vill du åka med?" han: "nej, det är inte så kul.." -"då åker jag själv.."
NU när man är fri/singel/ensam what ever, så åker jag hoj närhelst jag vill!
Man borde kanske ragga upp en kille med hojkort nästa gång, alternativt för alla er killar, fixa en tjej med hojkort eller en förstående tjej, så problemet är löst?
Det kan inte vara så enklet då att hon (dvs grannes rabiata fru) känner sig hotad av att grannpinglan (alltså du då) ringer och vill ut och köra med hennes man?
EDIT: Många osäkra kvinnor/män med dålig självkänsla blir lätt hotade av andra, och om i detta fall deras förhållande redan är dåligt så kanske du ses som ett hot från hennes sida?
Givetvis tragiskt att det är en sådan situation, men jag skulle inte gräva ner mej för mycket i grannens privata samliv, utan låta dem lösa sina problem själva.
Jag skulle försök att hitta andra roliga att hojja med istället för att sitta och sörja grannmannens situation.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |