...kan vara skoj men å andra sidan ett jäkla bök!
Jag har varit i Österrike ett par ggr nu och i vinter ska jag och en polare ta med oss flickvännerna.
VI har tidigare gjort som så att vi åkt flyg från Umeå till Stockholm sedan tåg till nyköping, vidare med ryan air till Frankfurt buss till Mainz...och därifrån tåg till St Anton tex......
På så sätt har vi lyckats komma undan rätt billigt men med en del bök!
Fördelen är ju att man kan bestämma exakt längd på resan. Och när var hur man vill åka...
Nu då till min fråga...hur har ni andra som åkt till alperna gjort?
Vilka bra resebyråer finns det som andordnar såna här resor?
Gärna någon där man kan bestämma själv hur länge man blir borta, annars tycker jag mest det är 7 dagars och då blir det ju så lite åkning...
Kom med tips!!
Btw i år ska vi till St Anton...bara så att ni vet
Tack & bock!
Jag har varit i Österrike ett par ggr nu och i vinter ska jag och en polare ta med oss flickvännerna.
VI har tidigare gjort som så att vi åkt flyg från Umeå till Stockholm sedan tåg till nyköping, vidare med ryan air till Frankfurt buss till Mainz...och därifrån tåg till St Anton tex......
På så sätt har vi lyckats komma undan rätt billigt men med en del bök!
Fördelen är ju att man kan bestämma exakt längd på resan. Och när var hur man vill åka...
Nu då till min fråga...hur har ni andra som åkt till alperna gjort?
Vilka bra resebyråer finns det som andordnar såna här resor?
Gärna någon där man kan bestämma själv hur länge man blir borta, annars tycker jag mest det är 7 dagars och då blir det ju så lite åkning...
Kom med tips!!
Btw i år ska vi till St Anton...bara så att ni vet
Tack & bock!