Atheer Al Suhairy

Den krassa sanningen...en polares LILLASYRRA dejtade denna mytoman/våldtäktsman etc etc , hon var 18bast @ the moment...vad jag vet så hände inget henne..men man undrar ju vad han pysslade med under tiden..han var oxå fingerfärdig som tex Joe Labero..JO han trollade o illusionerade på d mest sjuka sätt jag sett...

Man känner sig äcklig som ens har tittat åt denna människa..hoppas han får sitt straff INNE på kåken oxå..

lappmögel skrev:
2314798 Självklart är det ett straff, även så det värsta straffet man kan råka ut för med tanke på människolivets okränkbarhet, men, det är ett kort straff om det är som du skriver 6 min, har inte kunskap om detta. Jämför detta med dessa flickor som blivit utsatta som kanske lider ett helt liv därför anser jag inte dödsstraff vara ett alternativ. Samt att jag inte kan se vem ska utföra handlingen mord / mördare resonemanget menar jag behöver inte gå in på det här.

Självklart är det ett kort straff men det är ofta i proportion till brottet . har du skjutit någon med en kula i huvet så lär ju inte offret ha fått lida nämnvärt och då är en 6minuter lång död ganska så passande . Men om vi istället snackar våldtäkt så vette fan. Men jag har hört ett antal intervjuer med döds dömda och då den dömde ofta säger att nu längtar jag efter döden men då skjuter dom jävlarna upp det en månad. Det däremot lär ju inte vara så kul. Men tänk dig själv att du sitter där i cellen och räknar minuter tills du vet att vakterna kommer och hämtar dig och för ner dig till gaskammaren/elstolen/giftinjektionen och du kan inget göra . Nog tror jag den psykiska stressen är ganska så bra som straff. Om fler skulle vara medveten om vad dödstraff innebär skulle nog färre bli dömda för det. Men när du väl sitter där i rättssalen och dommaren klubbar ner domen: I sentens you to death. Så är det nog jävligt svårt att föreställa sig att det ens kommer att inträffa att man kommer att dö inom en begränsad tid för det sista som lämnar människan är nog hoppet om livet.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg