Asus FX5700LE

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Vad är det för kort? Fick ett sådant som tack. Men undrar om personen i fråga verkligen tackade mig nu när jag testat det. ;) Det är ju inte mycket bättre än det MX400 jag hade tidigare som jag tyckte var för slött.

Har Windows XP. SP2. Dx9.0c o allra senaste Nvidia-drivrutinen.
AMD mongo CPU som heter 2.5+ eller nått men går på 1.5Ghz. 512 Ram o en monitor. ehum

Testade ett nytt spel som heter Prince of Persia med flashig 3D, men ack vad det hackade. Ospelbart. Spelet i sig sög ändå. Hatar filmsekvenser som inte går att avbryta.

Ska det vara såhär? va va va :va

Eller vänta. Jag vill ha ATI's XT800 eller 850 (som verkar kommit ut?). Usch, en gång i tiden ägde jag en sajt vid namn www.demonews.com. Det tillät mig få gratis provexemplar av produkter.

Dock behöver jag ju typ byta ut allt i min dator för att det ens ska funka o använda kortet. heh

så sant.. men vem orkar läga ut 4-5000kr för att få lite mer detaljer i ett spel :kocko

det e juh nya sulor till moppen eller rejält mycke soppa :banana

jao, nä. men jag spelade just Need for Speed 2 o spelet ser sketmycket bättre ut o det känns schystare o spela när man drar upp grafiken lite. Dock är det en balansgång mellan spelbart och ospelbart.

Vill ha vill ha vill ha. massa saker.

Ahå! men den drivisen har jag redan. Såklart jag använder drivisarna från korttillverkaren. Laddade hem nån Optimized-version. Får se om det blir bättre.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år