Assens motogp till midsommar

Melvin Mögkotte

Bling Bling Rider #3
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
R1
Mr.K.......kan du ha koll på när de släpper biljetter till assens gp?
och när de gör det boka upp tickets för start/mål rakan under tak!!
vi gör en lista här nedan, precis som i fjol.

1. Von Vettet
2.Melvin

fyll på

CeltaniC skrev:
2051628 Ska ni köra ner? vad brurkar det gå på ?
förra året var det ca: 250 kr för bron,450 för färjan, 550 kr för assen, boende var 280 kr/2 nätter.sen var det bensin ca 1500 kr/hoj. utöver det fickpengar!!

Ska ni köra hoj ner alltså? Det enda rätta egentligen. Förhoppningsvis kommer även jag ner till Assen men bil isf...

Vad får man boende för 280 pix/natt?

Coola Ola skrev:
2055074 Ska ni köra hoj ner alltså? Det enda rätta egentligen. Förhoppningsvis kommer även jag ner till Assen men bil isf...

På ett vandrarhem i Gröningen, där hela personalen röker liiiiite för mycket för att det ska vara hälsosamt :D

Zilversurfer skrev:
2055398 På ett vandrarhem i Gröningen, där hela personalen röker liiiiite för mycket för att det ska vara hälsosamt :D
men vad jag hörde så var det kanon bra ställe. Kunde ställa hojjarna bakom lås och bom.

Jag kan tyvärr inte följa med i år (oxå) för jag har barnen på midsommar. Om ni vill kan jag ordna biljetter och boende till er om en av er kan vara ansvarig för vardrarhemmet.

Var ska ni sitta?

Haarbochttribune (new) € 55
TT-World Tribune (new) € 60
Strubbentribune (new) (new) € 60
Winterdijktribune € 65 - Här satt ni väl ifjol
Geert Timmer Tribune € 70 - Sold Out
Hoofdtribune € 85 - Sold Out

http://www.tt-assen.com/cms/includes/export-772dca1b38a29c32b45599b03ed8c539.html

Coola Ola skrev:
280 för 2 nätter

Jag e nere i Köln den veckan så man kanske ska passa på att klämma in ett GP race också... Det hade suttit!

jag vet inte vad den platsen heter.men ska det vara nån mening med att åka vill iaf jag ha plats på start/mål....kosta vad det kosta vill. :huvet

Mycket snack och lite hockey, eller?

Jag och Custe var nere med dem andra vettvillingarna förra året och så klart så får det bli en tur i år igen. För att bespara Melvin från att bli påkörd av mig :huvet så tar jag det säkra före det osäkra och åker bil ner i år (eller för att det är bekvämt :rolleyes: )

Finns några få platser kvar på Haarbochttribune, kan nog t o m passa VV då det är slutet av start och mål (om ni nu inte redan har skaffat biljetter). Är nog en schysst plats med fet inbromsning och ordentligt med action, om inte annat så i starten iaf...

Som sagt var så blir det bil och som det ser ut så finns det två platser kvar att fylla upp. Vi kan ju även tänka oss att fylla upp en annan bil om sån finnes...

Lutar nog åt boende i Gröningen även om de inte hade stenkoll på allt av förklarliga anledningar...

Seså, vad säger alla andra? Eller är ni redan bokade och klara?

HiXz skrev:
2117143 Mycket snack och lite hockey, eller?

Jag och Custe var nere med dem andra vettvillingarna förra året och så klart så får det bli en tur i år igen. För att bespara Melvin från att bli påkörd av mig :huvet så tar jag det säkra före det osäkra och åker bil ner i år (eller för att det är bekvämt :rolleyes: )

Finns några få platser kvar på Haarbochttribune, kan nog t o m passa VV då det är slutet av start och mål (om ni nu inte redan har skaffat biljetter). Är nog en schysst plats med fet inbromsning och ordentligt med action, om inte annat så i starten iaf...

Som sagt var så blir det bil och som det ser ut så finns det två platser kvar att fylla upp. Vi kan ju även tänka oss att fylla upp en annan bil om sån finnes...

Lutar nog åt boende i Gröningen även om de inte hade stenkoll på allt av förklarliga anledningar...

Seså, vad säger alla andra? Eller är ni redan bokade och klara?
Jag är sugen på att hänga med helt klart. Mer info om hur jag kommer med er i biltur i PM plz

//Cel

Är Von vettet och Melvin redan klara med biljett, boende och sånt?

Verkligen ingen annan som ska ge upp det här med midsommar och göra nåt betydligt mer givande än sill och nubbe... Sprit finns iofs så det räcker i holland också... Kom igen nu, släpp hörnflaggan och kom in i matchen...

/HiXz

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...