assen biljetter

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
När jag o tanten var nere i somras så kunde man köpa vid gränsövergången, väg A7, det var värsta jippot där kvällen före, Det är stort för Holländarna, motogp, vi fick tändare, godis, tips på övernattningsmöjligheter, tips på roligaste vägen in till banan mm fick tag på 2 ståplatsbiljetter för 40euro styck c,a 800, klart överkomligt, pitbiljetter var lite svettigare c:a 1500:- skr st!!
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
någon som vet var man kan få tag på biljetter till moto gp på assen?

Om du inte promt måste sitta på huvudläktaren så är det bättre att köpa biljett på plats. Assen blir aldrig full & man kan köpa en vanlig inträdesbiljett & sitta på "naturläktarna" & byta plats om man känner för det.

Fungerade perfekt då vi var där förra året.
 

Bifogat

  • PICT2274.jpg
    PICT2274.jpg
    40 KB · Visningar: 114
Last edited:

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
J Kostar dom billigaste biljettrna 6.000.- st?
.... Finns det billigare nånstans?
Klart du ska ha VIP-biljetter....:tummenupp

Nä, men seriöst, jag tror "vanliga" biljetter dyker upp så småningom, konstigt vore det annars. Det går ju alltid att prova med den officiella TT-Assen-hemsidan om man vill vara ute i god tid. Jag kanske bara hade otur när jag bokade hos dem (?).

Tillägg: Ståplatsbiljetter finns i obegränsat antal så de är det aldrig några problem att få tag i.
 

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Ort
Höör
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Var inne på TT-Assen och skulle boka på läktaren..
Gick bra tills det skulle betalas.. Fick upp några val men de verkade som man skulle fixat nåt med någon bank??:va

Nån som har bokat via deras sida tidigare???
 

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Nån som har bokat via deras sida tidigare???

Just nu står det så på hemsidan:

"TT ASSEN 2007
At this moment, it is not possible to order tickets by the website for the 77th TT Assen. You can only order tickets by fax 0031 592 356 911 or by letter to TT Circuit Assen, PO BOX 150, 9400 AD Assen. When the prices are known, you can order tickets by this website"


Prova här istället:
GPticketshop
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Det finns ingen anledning att boka biljetter dem köper man i grinden. Enda undantaget är om man tvunget skall sitta på läktaren innan start/mål. Personligen tycker jag att de bästa platserna är gräskullarna vid stadionområdet man kommer nära och avsnittet bjuder på mycket action, gratis förutom inträdet dessutom.
 

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Ort
Höör
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Just nu står det så på hemsidan:

"TT ASSEN 2007
At this moment, it is not possible to order tickets by the website for the 77th TT Assen. You can only order tickets by fax 0031 592 356 911 or by letter to TT Circuit Assen, PO BOX 150, 9400 AD Assen. When the prices are known, you can order tickets by this website"


Prova här istället:
GPticketshop

TT-Assen har nån java-tjofräsan som man kan klicka i... men konstigt att de inte har betalning med kort...
Tack för länken :tummenupp Ska bara överlägga med resterande nissar o nissor om vi ska betala för ståplats där eller boka läktare här hemma...

Ni som har varit där, hur är det med sikten på ståplatserna?
Ena tjejen som skall med är ca 158cm så hon kanske inte ser banan så bra.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.

Ni som har varit där, hur är det med sikten på ståplatserna?
Ena tjejen som skall med är ca 158cm så hon kanske inte ser banan så bra.

Alla sitter i princip ner på gärset och där är ofta glest med folk så sikten är inga problem, ta med en campingstol som har inbyggd ölhållare och njut.:tummenupp
 

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Ort
Höör
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Alla sitter i princip ner på gärset och där är ofta glest med folk så sikten är inga problem, ta med en campingstol som har inbyggd ölhållare och njut.:tummenupp

:tummenupp Låter kanon det.... Du glömde förresten kylbagen med ölen:D
 

Poccis

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Åker det mesta
Jag var där i somras-grymt kul. Fick tag på biljetter på läktare vid start/mål för ca 350 sek.
 

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Jag tänkte åka ner till superbike vm nästa söndag. Tror ni det är lugnt med biljetter? Det är ju lite sent att beställa nu.
Ska ha barnen med mej, därför vill jag vara säker på att komma in. Annars blir det besvikelse.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Jag tänkte åka ner till superbike vm nästa söndag. Tror ni det är lugnt med biljetter? Det är ju lite sent att beställa nu.
Ska ha barnen med mej, därför vill jag vara säker på att komma in. Annars blir det besvikelse.

Inga problem WSBK drar inte alls lika mycket publik som Gp och inte ens på GP är det ens i närheten av att man inte kommer in.
Att ta sig ut efter race är dock en pers så ha inte bråttom till färjan...

:tummenupp Låter kanon det.... Du glömde förresten kylbagen med ölen:D

Behövs inte de serverar utmärkt öl i de många serveringstälten till riktigt humana priser.3€ tror jag en öl kostade.

:tummenupp Låter kanon det.... Du glömde förresten kylbagen med ölen:D

Behövs inte de serverar utmärkt öl i de många serveringstälten till riktigt humana priser.3€ tror jag en öl kostade.
Tror de hade restriktioner på att man inte fick ta med sig flaskor in på stället, glas var ivf helförbjudet.
 
Last edited:

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Inga problem WSBK drar inte alls lika mycket publik som Gp och inte ens på GP är det ens i närheten av att man inte kommer in.
Att ta sig ut efter race är dock en pers så ha inte bråttom till färjan...


.


Låter bra. Då blirdet nog en tripp till Holland nästa helg. Tack för tips.:)
 

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Är det förresten nån som vet nån hygglig camping en bit innan banan (så man slipper det värsta "tyskarsomvavartillvarvstoppethelanatten":)? Som sagt barnen ska med.
Eller nåt billigt hotell, kanske.
Det behöveer inte va supernära för vi ska bara sova en natt. Men inom ca:10mil i alla fall.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
http://www.witterzomer.nl/parken/witterzomer/adres

Är en camping nära banan med möjlighet till stuga etc...

Lär vara lugnare än de campingar närmast banområdet där total anarki råder. Annars finns där gott om hotel i de omkringliggande städerna, vanligtvis bor jag i Veendam någon mil utanför assen då priserna inte är lika uppskruvade där bara för att det är racehelg. Kan tyvärr inte nummret till mitt hotel utan jag åker alltid dit på vinst eller förlust och än så länge ha det alltid gått.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top