Gitzin
Streetfucker
- Gick med
- 6 Jun 2004
- Hoj
- Honda crf 250, Ktm 690 smcr-13 , Haft: Ktm 525 sm, KTM 950 smr, T speed triple, husaberg 650, CCM 650, kawwa AR 125, Honda Nsr 125, sukka 250
Jag blir minst sagt riktigt förbannad. Här pratar man med trafikskolan den 18/4 som säger att jag kan komma och övningssköra på bågen innan jag kör upp. visst säger jag och fick en uppkörningstid den 17/5 elelr i värsta fall den 23/5 enligt trafikskolan.
lungt bara en månad att vänta.
3 Dagar efter jag har pratat med dem så kommer det ett braev från vägverket som har skrivit tiden 7/6
Och lite extra sur blev man ju för att man hann och köpa ny båge under dessa 3 dagar.
Ringde upp trafikskolan som säger att det visst va fullt den 17 och 23/5 och att jag ska acceptera tiden i juni. Det värsta som kan hända nu är att jag gör bort mig under körningen och kuggar. då får jag vänta ytterligare 1½ månad men eftersom vägverket har semester i juli så blir det väl i slutet på augusti..
snälla gud, gör så jag klarart
vägverket... Kiss my yellow butt

3 Dagar efter jag har pratat med dem så kommer det ett braev från vägverket som har skrivit tiden 7/6

Ringde upp trafikskolan som säger att det visst va fullt den 17 och 23/5 och att jag ska acceptera tiden i juni. Det värsta som kan hända nu är att jag gör bort mig under körningen och kuggar. då får jag vänta ytterligare 1½ månad men eftersom vägverket har semester i juli så blir det väl i slutet på augusti..

vägverket... Kiss my yellow butt