Asså det här med uppkörning! ?

Gitzin

Streetfucker
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
Honda crf 250, Ktm 690 smcr-13 , Haft: Ktm 525 sm, KTM 950 smr, T speed triple, husaberg 650, CCM 650, kawwa AR 125, Honda Nsr 125, sukka 250
Jag blir minst sagt riktigt förbannad. Här pratar man med trafikskolan den 18/4 som säger att jag kan komma och övningssköra på bågen innan jag kör upp. visst säger jag och fick en uppkörningstid den 17/5 elelr i värsta fall den 23/5 enligt trafikskolan. :tummenupp lungt bara en månad att vänta.

3 Dagar efter jag har pratat med dem så kommer det ett braev från vägverket som har skrivit tiden 7/6 :va Och lite extra sur blev man ju för att man hann och köpa ny båge under dessa 3 dagar. :tungan

Ringde upp trafikskolan som säger att det visst va fullt den 17 och 23/5 och att jag ska acceptera tiden i juni. Det värsta som kan hända nu är att jag gör bort mig under körningen och kuggar. då får jag vänta ytterligare 1½ månad men eftersom vägverket har semester i juli så blir det väl i slutet på augusti.. :mad: snälla gud, gör så jag klarart :Bugar

vägverket... Kiss my yellow butt :arsele

Ja verkligen. jag fick dock det när jag körde upp för lätt mc. Tror inte jag kommer ha sån tur igen.

Men man kanske skulle ta och hota nån liten kille som kör upp snart och sno hans tid.. mohahaha

Som Martin sade, återbudstider. Jag kuggade på torsdagen (gick inte att boka nytt prov samma dag), så jag ringde på fredagen och fick på måndagen. Så det är bara att ringa, ringa, ringa.
Fast ifall du vill köra genom körskolan kan det väl bli lite svårt.

jo men asså jag bör väl göra det.. Jag får prata med dem i morn och kolla ifall jag inte kan ta min mc. isf kan man ju försöka hitta nåt privat. Men jagvet inte om man får ta sin egen?

15 dagars extra väntan är väl inget att böla om. :va
Tycker att det är fullt acceptabel väntetid. Tänk på hur länge du ska ha körkortet.... kanske :hihi

Det är bara å se till å klara det!
Det ska jag göra den 17 maj hade jag tänkt.
Lycka till till mig och dig! :fyllisar

YEAH!! Tur för dig att kanske hinna få en ny tid innan juli om du skulle kugga, det är det jag är lite nervös för. Asså om man inte skulle klarat, hehe har ny båge och får körkort i höst om de nu har stängt i juli :huvet nae den tanken måste försvinna!!
Jag kommer klarat precis som du :yoparty :fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...