ART Bolt-on

Jacuzzi

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Z
Någon som har erfarenhet av märket ART? Ljudnivå mm? Har original nu och vill ha lite mer buller :tuttar

Jag är nöjd med mitt det mullrar på, dock har jag en fördel och det är en baffel i orginalkollektorn, som gör att jag kommer ned till besiktningbarhet. Det är inte alla hojar som har det och då kan det låta rejält. Är det helt nytt tystnar det efter ca 10 mil pga då har den tunna plasten i dämpmaterialet bränts bort, det skall vara så dämpmaterialet blir lättare att stoppa i. ART i England har konkat så det som säljs kan vara svårt att hitta reservdelar till.

Jag köpte Art Bolton till min zxr 750 och polare hade det på sin gsxr 750.. Båda hojarna lät riktigt bra. Det som är bra är ju priset, du får garanterat det du vill ha :tummenupp

ART lät helt OK (och ganska mycket) på min gammel-ZXR. Hade inte burken så länge men den verkade vara välbyggd i alla fall. Tror nästan att min nuvarande R1:a med Ixil-slipon låter mindre faktiskt.

Jag köpte ett ART till min cb600 för någon månad sen, och "downpipe" inanför svingen passade inte 100%, men det blev schysst ljud efter lite modifieringsbankade på röret iaf.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd