Arrow?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Måste nu shoppa lite nytt buller till min hoj och har kollat på Arrows system. Det finns två att välja mellan och det är 'Road Approved', där det medföljer ett par dB-killers, och ett 'Pro Racing'.

Nån som vet hur mycket det skiljer i ljudvolym på dessa system? Man vill ju inte ha nåt som låter marginellt mer än orginalburkarna men samtidigt vill man ju fan inte få ont i öronen.

Plåtniklas skrev:
2176671 Måste nu shoppa lite nytt buller till min hoj och har kollat på Arrows system. Det finns två att välja mellan och det är 'Road Approved', där det medföljer ett par dB-killers, och ett 'Pro Racing'.

Nån som vet hur mycket det skiljer i ljudvolym på dessa system? Man vill ju inte ha nåt som låter marginellt mer än orginalburkarna men samtidigt vill man ju fan inte få ont i öronen.

Kollat något på devils systemen?

Lindström racing i Södertälje brukar kunna fixa fina priser på dem.. ;)

Jag har ett arrow helsystem på min gsxr 750, vet dock inte vilken model det är men det står "Not for road use" på det och de låter inte speciellt mycket.

Jag har också Arrow helsystem och det låter inte speciellt mycket.. Besiktigade med det på och mättes till 98db.. Är faktiskt sugen på ett annat slipon iaf..

Plåtniklas skrev:
2176671 Måste nu shoppa lite nytt buller till min hoj och har kollat på Arrows system. Det finns två att välja mellan och det är 'Road Approved', där det medföljer ett par dB-killers, och ett 'Pro Racing'.

Arrow är fina men Akra Evo är snäppet bättre...
Åker man ducce måste man ju ha Termignoni :7peta

Plåtniklas skrev:

Köp :) och berätta hur det låter. Jag har inte bestämt mig än....

Vänta till Augusti, har du fortfarande hojen kvar då så kan du fundera på att byta, annard är det pengar i sjön.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back