Arrgh alla är sjuka eller upptagna här sitter man ensam hemma!!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Fanken nu sitter man här hemma i götet och har inget att göra:(
Skulle ut imorron med polarna men antingen är de sjuka eller så har de brudar på gång....skt oxå!
Det är ingen som är på att gå ut och ta en öl ikväll eller imorron??
Var på Exxcet eller vad fan det heter förra helgen och det var typ 2 babes på varje kille!!!!!!!! Känns helt fel att sitta hemma då!!!
Kom igen nu så drar vi ut och röjer!

///Mats

Stackare

Mingves skrev:
Skulle ut imorron med polarna men antingen är de sjuka eller så har de brudar på gång....skt oxå!
Var på Exxcet eller vad fan det heter förra helgen och det var typ 2 babes på varje kille!!!!!!!! Känns helt fel att sitta hemma då!!!

///Mats

Själv bor man i 08 och har en underbar tjej, har vart sjuk och ska spela CS HELA NATTEN!!!

Lycka till!! :yoparty :tummenupp

CS? Näe, kolla in americasarmy.com istället

Har prexis kommit hem från shopping med Bikerbitch och det ska bli sååå skööönt att bara sitta hemma och soooofta!! :) Lussebullar, peppisar, glögg, tända ljus och en schüsst bok är det som väntar just nu!

Så är det ju Tivoli som gäller imorron. :fyllisar

/FW

Mingves skrev:

///Mats

Edit: Fick hjärnsläpp och trodde det var imorgon du menade, sorry.

Last edited:
Nä nu drar jag ut själv snart......vilket otroligt gensvar.....trodde åtminstone nån skulle hänga på...

Edit:

Såg inte att du skrivit nått om utgång imorron...

//M

Last edited:
jag o foggy ska ut imon om du ska med
hållundan (junior) kanske oxå hänger på o sen kommer ju alex1100 hit oxå :tummenupp

Mingves skrev:
Nä nu drar jag ut själv snart......vilket otroligt gensvar.....trodde åtminstone nån skulle hänga på...

Gäller alla dagar:)
Skall ut imorron med :fyllisar

Orkar inte sitta hemma och häcka bara.
Skall nog går ner på stan och inmundiga en bira idag.
Imorron blir det party, enmansparty;) sedan riktig krogsväng så häng på då om du vill.

///M

Mingves skrev:

Jag hade gärna hängt på. Kommer precis hem från träningen och hem till ensamheten. handduken måste hängas upp så den inte blir sunkig och dräkten likaså. Man måste käka en massa mat som man inte har råd med och torka de nya golven eftesom det regnade ute och jag har bara inlines.

Hade jag haft en BMW740 som jag skall ha så hade jag kört upp till dig nu för jag hatar detta ekot. :fakta

Vänta ett år eller två så har jag bilen ;)

Hatar mitt liv :(

Skorpan skrev:
jag o foggy ska ut imon om du ska med
hållundan (junior) kanske oxå hänger på o sen kommer ju alex1100 hit oxå :tummenupp

Hänger gärna på :)
Vart brukar ni gå?

///M

Mavve skrev:
Jag hade gärna hängt på. Kommer precis hem från träningen och hem till ensamheten. handduken måste hängas upp så den inte blir sunkig och dräkten likaså. Man måste käka en massa mat som man inte har råd med och torka de nya golven eftesom det regnade ute och jag har bara inlines.

Hade jag haft en BMW740 som jag skall ha så hade jag kört upp till dig nu för jag hatar detta ekot. :fakta

Vänta ett år eller två så har jag bilen ;)

Hatar mitt liv :(

Hade jag haft en BMW 740 så hade jag gjort nått annat än sitta här :D

///M

Mingves skrev:

///Mats

Fan vi drar snart ut till Avenyn. Ska du med? (iof Avenyn i Södertälje, men du är välkommen)
Annars ha det bra... :fyllisar

Jag vill oxå ut med jag bor i 08 regionen och är inte alkohol-köpar-myndig än. :huvet
Men vill ni köpa ut lite och supa under en bänk så skicka ett PM! :banana

Finns det plats för mig med?

Kan inte säga helt 100 eftersom jag har åtaganden gentemot min arbetsgivare under eftermiddagen och jag vet inte riktigt vad det blir och när det slutar men troligen runt åtta.

Abetsplatsträff, ekonomisk genomgång, mål inför 04, bla bla bla......

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka