Armbåge-skrapa!? någon som kan?

RoLLER skrev:
Gå till min sida, tanka "RoLLER kraschar på Sviestad" så kommer du att se hela händelseförloppet på film. Och dessutom få privilegiet at se en sann MC-konstnär köra.

"kraschar"?! Det där var väl bara extremt nerlägg å rumpskrap? :rolleyes:

Hade jag sådär långa armar skulle jag lätt göra det också! :tungan
 
KalleNorton skrev:
Du är ju så snabb att du är före hojen! :näsblod
Nytt mål för iår!

HaHAhahahHA :D Den va fan bra!!!!

Och Lycky Luke e snabbare än sin egna skugga

- RoLLER snabbare än sin egna båge.
 
OlleR skrev:
"kraschar"?! Det där var väl bara extremt nerlägg å rumpskrap? :rolleyes:

Hade jag sådär långa armar skulle jag lätt göra det också! :tungan

Ja det e ju prexist det jag menar. Jag krashar aldrig. Gör bara extrema nedlägg med armbåge- och rumpskrap.
 
Vapor skrev:
Hittade denna bild på en sida och konstaterade att killen inte bara knäskrapar utan kör ner armbågen i backen också. Ser lite skumt ut.
Någon som kan eller har gjort liknande?

skilledr7small.jpg


edit: denna ovanliga modell från yamaha heter R7 för er som undrar...

Han är den beryktade "posörarmbågsskraparen". En journalist som har det som specialitet...

//jaG
 
Har ganska svårt att tro att det går fortare med den där tekniken... att det ser coolt ut är ju en annan sak :)
 
Armbågsskrap fyller inget syfte på bana, jag har provat :brinnerup
 
Vafan har han för jävla hjälm? Ser ut som Shrek lr nåt...
 
De gånger jag har gjort det har jag slagit mig som fan strax efter.
Men jag har försökt och det känns som det är en halvmeter kvar, minst.
Det är hursomhelst en smula svårare att göra det än att knäskrapa.
 
RoLLER skrev:
Thoose were my words! (to you) ;)

Men jag kanske fick äta upp dom nu... :brinnerup


Jag måste ge dig elogé för dina filmer! Slangskolan III är fanimig bland det bästa man stött på i mc-filmsväg :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top