Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Racingställ har inga ytterfickor men har man väl vant sig vid detta så är ett helställ klart det skönaste alternativet, man kan röra sig mycket bättre i sadeln med ett helställ.wonderwizard skrev:sedan ang. helställ eller tvådelat, tja det beror på hur din körning kommer att se ut. fram o tillbaka till jobbet ? kruisa på stan ? slingriga landsvägar ? mycket bana ?
Valde ett 52.Botte skrev:Vilken storlek tog du, o hur passade det??
E oxå i din dimension o letar efter ställ nu.
Testade ett Berik "2468",stl 52 o de gick o få över låren![]()
Fick ner det 25%, så 6K.FUBAR skrev:Skitsnyggt ju, hur mycket fick du lägga?
morlock skrev:Häjja!
jag letar lite smått efter ett bra skinnställ för den stundande säsongen, och har
egentligen enbart sökt efter ett begagnat skinnställ - och då huvudsakligen efter dainese samt alpinestars; men så fick jag upp ögona för ett
Arlen Ness ställ modell Velocity som ligger bra i pris, < 6K . är det någon som har erfarenheter av det stället eller av Arlen Ness överhuvudtaget. Ni kanske bestitter andra tips på bra och prisvärda ställ...
tack per förhand.![]()
btw, jag är 179cm och runt 85kg. Vilken storlek skulle passa mig? strl 52?
Bild på stället![]()
EDIT: Stavar dåligt gör man också ....![]()
ok, bra pris ju.morlock skrev:Fick ner det 25%, så 6K.
Var ditt ställ nytt när du köpte det?Droopfy skrev:Arleen Ness... Skitbra ställ... jag är jättenöjd med mitt... har iofs inte krashat med det än.. =) men ändå... det sitter bra och är bekvämt.
jag är 177 väger 70 kg har stl 48... det sitter rätt tight på mig, men får utan vidare under långfillingarna iallfall...
lycka till//droopfy
morlock skrev:Var ditt ställ nytt när du köpte det?
Funderar på hur du får på dig ett 48Droopfy skrev:Japp... flygande flång nytt. och ser fortfarande nytt ut... om man bortser från lite flug-lik som sitter här och var.
hurså?
GSXR1100R skrev:Racingställ har inga ytterfickor men har man väl vant sig vid detta så är ett helställ klart det skönaste alternativet, man kan röra sig mycket bättre i sadeln med ett helställ.
P-E skrev:Endelat racing ställ.......
Ja, han kan designa den där Berik.P-E skrev:Endelat racing ställ är snyggt som fan! snyggs som fan med puckel ser proffisgt ut.De här två är jävligt snygga.
morlock skrev:Häjja!
jag letar lite smått efter ett bra skinnställ för den stundande säsongen, och har
egentligen enbart sökt efter ett begagnat skinnställ - och då huvudsakligen efter dainese samt alpinestars; men så fick jag upp ögona för ett
Arlen Ness ställ modell Velocity som ligger bra i pris, < 6K . är det någon som har erfarenheter av det stället eller av Arlen Ness överhuvudtaget. Ni kanske bestitter andra tips på bra och prisvärda ställ...
tack per förhand.![]()
btw, jag är 179cm och runt 85kg. Vilken storlek skulle passa mig? strl 52?
Bild på stället![]()
EDIT: Stavar dåligt gör man också ....![]()
Ja, tack. Du har förmodligen rätt iom att det ställ som jag införskaffade sitter väldigt bra och råkar vara i strl 52.Pinky skrev:Jag har ett sånt i storlek 50, är 175cm väger 78 kg (muskler). På mig sitter det som gjutet inte för stort iaf så jag kan tänka mig att 52 är bra för dig, 54 är nog aningen stort.
Hade det ca 2-3 mån förra säsongen och är helnöjd med det, inget att klaga på![]()
morlock skrev:Ja, tack. Du har förmodligen rätt iom att det ställ som jag införskaffade sitter väldigt bra och råkar vara i strl 52.
Kör du fortfarande med Arlen Ness? anledning till byte?
Kan även vara skrapatwonderwizard skrev:antingen e det helt, eller så e det delat... men endelat ställ ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |