ARLEN NESS LS1 1897 AN Super Moto och KTM??

|HOOÐie|

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
KTM 660 SMC 2004
Tjenare, ska beställa ett supermoto ställ till våren och undrar om den oranga modellen nedan matchar snyggt till min 660?

343112920698mg0.jpg

Annars får det blir den gråa eftersom denna modellen var bland det snyggaste stället jag hittade till ett sådant bra pris... 500 euro:tungan

Kan någon säga mig vart man kan ta en titt på KTMs egna ställ, och kanske även beställa det till ett rimligt pris?

Nä det blåa matchar en KTM bättre :rolleyes:

karlstrommotor.se och kika på power wear.

Jag har föregångare till det stället, känns gediget och bra. Ser likadant ut men med både berik och arlenness-loggor. Liten nackdel är att det sitter som skydd på smalbenet, blir tjockt som fan i crosstövlar. Röstar på orange!

Tack för tipsen, får väl beställa ett orange set. Hoppas bara att det inte är för olika orange bara:näsblod ... då är det ju snyggare med ett grått.

KTM ställen var ok men lite dyrare. Får väl bli ett par handskar iaf
och mmm en hjälm..

Last edited:
Här har du ett par matchingsbilder:

img_2308_std.jpg

img_2329_std.jpg

img_1548_std.jpg

Gud vad sugen jag blev på SM nu... :gnissla

Last edited:
Köper du det med blått på kommer det att matcha fint när du byter upp dig till Husaberg sen:)

Haha!! jo den dagen du... ;) :tummenupp

Rätt så schysst dock om den orange och blåa färgen passar KTM o Husaberg rakt av..

Ni som leker och kör till jobbet med era, vad kör ni alla själva med för utrustning? Undrar också vilka stövlar man ska ha till detta. Har ju sett särskilda SM stövlar men vetifan om jag inte ska ha RR kängor, verkar ju skönare. Dessutom så kan man handla det rätt så billigt ifrån tyskland och eftersom man inte ska dra foten i varje kurva så varför inte? Eller vad säger expertpanelen:D ??

Last edited:
Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...