Arlanda Test Track 12-08-25

Men se där, har du besparat mig en massa besvär och redan photoshopat bilden åt mig? Jag ser ju rent av snabb ut!
Taaaack! :krama

R5+1: samtliga bilder är beskurna.
Liquid: skicka mejl till adressen på sidan

Fick frågan via mejl idag ang upplösning.
Alla bilder jag lagt ut är beskurna. Det för att fylla bildrutan med enbart förare på hoj och slippa massa onödig för/bakgrund.
Och orginalupplösningen är 5616 × 3744 (21,1megapixlar)

Hej Micke,

Jag förde över pengar till dig för en vecka sen för bilden jag beställde, mailade det som bekräftelse... men har ännu inte fått svar eller bild. Något som strular, eller har du lite längre leveranstider?

Thanks

/J

Han har nog bara bott i garaget och byggt fighter av ninjan... Varför man nu skulle vilja göra något sådant av en så het sporthoj? :confused: :hihi

Hej Micke,

Jag förde över pengar till dig för en vecka sen för bilden jag beställde, mailade det som bekräftelse... men har ännu inte fått svar eller bild. Något som strular, eller har du lite längre leveranstider?

Thanks

/J

Leveranstider borde det inte vara nått fel på, jag fick alla mina bilder på några timmar :)

Ja det var lite tråkigt att du fick vänta på bilderna, trots att de låg ute på servern. Detta är löst nu iaf till Liquids glädje. Jag som tabbade mig, då jag skulle maila en annan adress än den han mejlade ifrån. :va

Skulle ni mot förmodan inte få något mejl inom 2-3dagar efter betalning, tveka inte att maila och påpeka det isf :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back