Arga Snickaren

Ni kommer se min lägenhet där snart! Köpt värsta skiten och huzzlade arga snickaren så han renoverade upp det åt mig.

Smart kille i gårdagens program....gjuta plintar var inte hans grej...inte beräkna bärigheter heller.....ett mirakel höll det huset uppe.

Smart kille i gårdagens program....gjuta plintar var inte hans grej...inte beräkna bärigheter heller.....ett mirakel höll det huset uppe.

Vad fantastiskt det är när folk bygger hellre än bra.:D Det är Martin Timells fel...

Va inte han som grina till tv. det va tv som kom o bad om o få göra program hos honom!:krama

Fan driver du med mig??? en liten skit med totalt storhetsvansinne bygger ett slott & går in i väggen, så kommer snälla TV & renoverar klart...vari ligger det rimliga? Om folk höll sig inom rimliga gränser & insåg sina begränsningar skulle detta inte hända, jag blir fan tokig!!!

Dags att lyfta den här när dagens avsnitt tydligen ska vara det värsta någonsin... Vad har hon ljugit om tro? Det har aldrig funnits någon pojkvän? Det har aldrig funnits någon granne? Hon har gjort allt själv?

I love you, WT-TV!

Varför heter det "arga snickarnen" Tycker inte att han är ett dugg arg...
Men ska bli kul och se hur kvällens program slutar!

Arg o arg. Han är lite hetsig, o säger sånt som andra inte vågar. I verkligheten oxå :D

Från en sak till en annan; Vad gör den smått utvecklingsstörde människan med dialekt samt ful grönvit-randig bajentröja i programmet? Han är för det första totalt borta när det gäller byggnationer, och han har ju inte koll på något annat heller.
Är han med som ett komiskt inslag eller är det en praktikant från Samhall/kommunens gruppboende?

Denna snubben är den fackligt förtroendevalde/huvudskyddsombud och som sådan tycker jag inte han skiljer sig nämnvärt från de jag träffat på div byggen.:glömdet

Last edited:
Arg o arg. Han är lite hetsig, o säger sånt som andra inte vågar. I verkligheten oxå :D

Han kan va lite hetsig ibland men tycker han är väldigt ärlig av sig eller som du säger detandra inte vågar...
Men framför allt tycker jag han verkar väldigt snäll och ödmjuk av sig.

Tycker "snälla snickaren" är ett mer passande namn.. spec efter kvällens program hehe

Ja så värst arg är han väl inte, snarare så att han är jävligt omtänksam, klarsynt och säger vad folk behöver höra. Utan att packa in det.

Förutom paraden av mongon i programmet så är det ju rätt vettigt. Anders är ju en av få vettiga TV-personligheterna iaf.

Så vad var det lögat om? Såg inte avsnittet. Hade hon ljugit om sin vikt?

Hon hade ingenstans att bo. Eller jo, I bilen och hos sin syrras soffa. Och sen fanns det en säng i en tom lägenhet.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, Hon hade en hyresrätt. Snickarn blev besviken då hon ljög om att hon inte hade någonstans att ta vägen. Hon hade en granne som hjälpte henne men hon hjälpte inte till för hon var och söp skallen av sig och var hos hennes gamla pojkvän och typ sket i grannen som hjälpte till. Hon sa även att hon sagt upp hyresrätten men dagen efter ringde snickaren hyresvärden och den var inte uppsagd.

Hon sa även att hon var på Ikea morgonen hon låg däckad. Och den dagen sa grannen att han inte hade mer semester att hjälpa henne och att han inte tänkte hjälpa till mer när hon inte bryr sig om grannen när han arbetar fritt i hennes "hem".

Back