Arga poliser :)

m.pelkonen skrev:
2249117 Jepp, de va en polare som hade en grön t-shirt. Klart man skulle se på omkörningarna, vore ju konstigt om du inte drog om dem :D

Vet du vilka poliser det var? Finns la inte så mycket okända poliser här i området :)

Ok, din polare såg glad ut iaf :banana. För övrigt så känner jag inte till en enda snut med tanke på att jag väldigt sällan blivit stoppad. Denna gubben som skrek mest på mig var ca 30-35 år, kortklippt och hade glasögon...sen var det nån kortklippt ung konstapel också.

Last edited:
Pinky skrev:
2249195 Ok, din polare såg glad ut iaf :banana. För övrigt så känner jag inte till en enda snut med tanke på att jag väldigt sällan blivit stoppad. Denna gubben som skrek mest på mig var ca 30-35 år, kortklippt och hade glasögon...sen var det nån kortklippt ung konstapel också.

Vem blir inte glad när man ser en fräsh hoj :yoparty
Jag tror jag vet vilka du pratar om, dem körde en v70 å så hade dom sånna dära fina hattar på sig va? Ser ut som en dammsugarpåse typ :hihi

Men det är väl inte LAG på att ha backspeglar... så länge man kan ha uppsikt bakåt med hjälp av typ kamera bakåt med en skärm i instrumentet.. Eller det är inte godkänt... än?

NU ska jag rusa i väg o glo matchen Swe - Eng..

Ha en superkväll alla glada!

m.pelkonen skrev:
2249663 Vem blir inte glad när man ser en fräsh hoj :yoparty
Jag tror jag vet vilka du pratar om, dem körde en v70 å så hade dom sånna dära fina hattar på sig va? Ser ut som en dammsugarpåse typ :hihi

Jag är iaf glad när jag kör hojen, kul att fler tycker om den :). Konstaplarna körde en SAAB 9-5..mestadels vit faktiskt, utan mössor på huvet.

Pinky skrev:
2250251 Jag är iaf glad när jag kör hojen, kul att fler tycker om den :). Konstaplarna körde en SAAB 9-5..mestadels vit faktiskt, utan mössor på huvet.

okej :D inte dem jag trodde det va då. Ska se föötbölll nuu! :yoparty

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...