Arga lappar i tvättstugan

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Man kan roa sig ännu längre på www.argalappen.se

Där finns alla kategorier av arga lappar, parkeringslappar, tvättstugelappar, kökslappar osv...

Man kanske ska ta åt sig av dom där ta bort luddet-lapparna. Tror då inte jag har gjort det en enda gång. Det fixar ju nån annan. Typ som när man låter kläderna ligga kvar när tiden gått ut så man sen kan hämta dom prydligt ihopvikta. Ibland är dom dock bara slarvigt nerkastade i nån vagn. Då brukar jag bli lite förbannad.

Man kanske ska ta åt sig av dom där ta bort luddet-lapparna. Tror då inte jag har gjort det en enda gång. Det fixar ju nån annan. Typ som när man låter kläderna ligga kvar när tiden gått ut så man sen kan hämta dom prydligt ihopvikta. Ibland är dom dock bara slarvigt nerkastade i nån vagn. Då brukar jag bli lite förbannad.

Är det så kläder uppstår kanske? Jag har inte ett minne av hur jag införskaffat merparten av mina kläder. tischor och jeans har bara funnits i garderoben. Köper bara lite strumpor å jalingar i bland.

Om man inte plockar bort luddet i tumlaren kanske det blir som stamceller och antar egenskaperna hos de kläder de får kontakt med när tillräckligt mycket ludd samlats.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick