Arga lappar i tvättstugan

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Man kan roa sig ännu längre på www.argalappen.se

Där finns alla kategorier av arga lappar, parkeringslappar, tvättstugelappar, kökslappar osv...

Man kanske ska ta åt sig av dom där ta bort luddet-lapparna. Tror då inte jag har gjort det en enda gång. Det fixar ju nån annan. Typ som när man låter kläderna ligga kvar när tiden gått ut så man sen kan hämta dom prydligt ihopvikta. Ibland är dom dock bara slarvigt nerkastade i nån vagn. Då brukar jag bli lite förbannad.

Man kanske ska ta åt sig av dom där ta bort luddet-lapparna. Tror då inte jag har gjort det en enda gång. Det fixar ju nån annan. Typ som när man låter kläderna ligga kvar när tiden gått ut så man sen kan hämta dom prydligt ihopvikta. Ibland är dom dock bara slarvigt nerkastade i nån vagn. Då brukar jag bli lite förbannad.

Är det så kläder uppstår kanske? Jag har inte ett minne av hur jag införskaffat merparten av mina kläder. tischor och jeans har bara funnits i garderoben. Köper bara lite strumpor å jalingar i bland.

Om man inte plockar bort luddet i tumlaren kanske det blir som stamceller och antar egenskaperna hos de kläder de får kontakt med när tillräckligt mycket ludd samlats.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back