Ja, jag har dragit fingret åt en som ville agera polis i etuna oxå. Han kom efter, stannade där jag parkera o började käfta. Han är medlem på SH

Jag var iaf trött, han blev sur för att jag körde förbi honom. Tyckte han var tråkigt långsam iväg, så jag tog han på innern. Både mitt fel och hans fel.
Sedan så nyligen var det en mupp med familj i sin audi-combi som körde så extremt sakta, och sedan in i en rondell och gjorde 3/4 varv vänster och så kom det en bakifrån som inte orkar vänta (förståerligt). Då tutar den snabba, varpå audi-muppen blir cp-tvär och tvärnitar och börjar hänga ut genom fönstret med taskiga 80-tals-nördbrillor som är för små, och börja hutta tillbaka. Står helt still i rondellen... alla bara stirrar på honom och undrar vad som kan gått fel för honom för att reagera så där.
Hur kan man få sådant temprament?
Jag har själv fått finger i bilen av andra bilar som kör enligt mig, utan rytm och känsla.... men jag bryr mig inte ett piss.
Sen har vi dessa som ska markera när man kört om dom så dom blev förnedrade, eller moraliskt arga, och kommer upp bakifrån med helljuset på. Då vinklar ni bara backspegeln bakåt. Tada... och kör prick eller lite under laglig hastighet.