Arendal Stunt Session 2010 (Göteborg/Pimpstar)

Grym rulle som vanligt, nu förstår jag varför du har varit så jävla osocial hela vintern :mad: Men det var det kanske värt! :):yoparty

Tack för tipset!
Tankar med 1.29 MB per sek från tuben, i bra kvalitet! Perfekt! :)
:yoparty
grym film. högsta betyg helt klart. och grym redigering framförallt.

vad är det för hojjar ni kör med allihopa.?
Om jag inte är helt ute o cyklar borde följande info stämma :tungan

Jag: DRZ400SM-06
Josef: CBR600 F4i
Crill: CBR600 F4
Nicklas: CBR600-09
Mascot: R6
Boost: ZX6-98
Vita "sporthojen" som gör stoppie vid 07:25 är en 125a annars är resten moppar.

Grym rulle som vanligt, nu förstår jag varför du har varit så jävla osocial hela vintern :mad: Men det var det kanske värt! :):yoparty
Skitsnack jag är supersocial :yoparty

Grym film dom vanligt. Jag skulle mycket gärna sitta bakom och titta över axeln när du klipper någon gång. T.ex. hur motion trackar man text bäst/enklast?

Grym film dom vanligt. Jag skulle mycket gärna sitta bakom och titta över axeln när du klipper någon gång. T.ex. hur motion trackar man text bäst/enklast?

He he :)
Finns flera avancerade program eller plugins till After Effects för motiontracking, dock höll jag mig till standardfunktionen efter att ha testat t ex. "Mocha" som jag inte fattade ett piss av. Finns flera guider på youtube, trots det tar det ändå lite tid att lära sig, man får experimentera och prova sig fram tills man får klämm på det.

Viktigast är att ha rätt verktyg tillgängliga från början så kan man leka runt hur mycket som helst :tungan
Adobe Premiere+AfterEffects ftw!:yoparty

Last edited:
Lyfter väl tråden då eftersom du tjatar så mycket, Zarrell:D

Grym film, man tröttnade aldrig på den som man annars brukar göra när man ser på denna typen av filmer:tummenupp

Last edited:
Riktigt bra film! :yoparty:tummenupp

(Har inte riktigt lyckats kolla egenom hela filmen än, men den biten jag har sett var bra :gnissla)

Jo faktiskt, fast på telefonen på kafferasten, var dags att börja jobba igen innan jag hann slänga in en kommentar:rolleyes:
HD-film kan man ju inte kolla på telefonen: blä :gnissla

Riktigt bra film! :yoparty:tummenupp

(Har inte riktigt lyckats kolla egenom hela filmen än, men den biten jag har sett var bra :gnissla)
Hur kan man inte kolla hela på en gång :7peta :tungan
Får väl börja pumpa ut fler kortare filmer istället så folk orkar kolla hela :näsblod

Kan inte annat än hålla med alla andra. Riktigt snyggt kört och riktigt skön känsla du skapar i filmen:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti