Arbogamördarens arrogans

Det är väl inte klart än, det är ngn advokat som tror det men sedan skall det malas i HR också.

Oavsett vilket så står det att hennes restriktioner hävts, numera får hon ta emot besök och samtal. Kan inte Dreggel åka dit och visa tatueringarna?

Ge mig 5 minuter ensam med henne så kommer mänskligheten få lärdom om helt nya och fantastiska sätt som man kan bryta alla små finurliga ben en kvinnokropp behagar hushålla med.
Skicka era kuvert till mig så tar jag hand om leverans och bevakningen från media. :fakta

Ge mig 5 minuter ensam med henne så kommer mänskligheten få lärdom om helt nya och fantastiska sätt som man kan bryta alla små finurliga ben en kvinnokropp behagar hushålla med.
Skicka era kuvert till mig så tar jag hand om leverans och bevakningen från media. :fakta

Nä men skärp dig, det där tortyrtönteriet är pubertalt. :(

Men det här då, nu jävlar blir man lack.

"Allmänhetens förtroende är allvarligt skadat"
Oavsett om rättegången för Arbogamorden tas om eller inte så är förtroendet för rättssystemet skadat. Det säger Joakim Nergelius, professor i rättsvetenskap vid Örebro universitet.

Sådana som den där Negerullus borde man också skicka vadderade kuvert till, sluta hetsa upp media så de kan släppa ut den "arma" kvinnan. Kärringen i rätten hade sagt att hon hela tiden trodde hon var skyldig, vad är problemet med det? Får man inte tro det? Tror nog det har hänt förr så lugna ner er jävla kretin-journalister. :mad:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=821901&rss=1399

Nä men skärp dig, det där tortyrtönteriet är pubertalt. :(

Men det här då, nu jävlar blir man lack.

"Allmänhetens förtroende är allvarligt skadat"
Oavsett om rättegången för Arbogamorden tas om eller inte så är förtroendet för rättssystemet skadat. Det säger Joakim Nergelius, professor i rättsvetenskap vid Örebro universitet.

Sådana som den där Negerullus borde man också skicka vadderade kuvert till, sluta hetsa upp media så de kan släppa ut den "arma" kvinnan. Kärringen i rätten hade sagt att hon hela tiden trodde hon var skyldig, vad är problemet med det? Får man inte tro det? Tror nog det har hänt förr så lugna ner er jävla kretin-journalister. :mad:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=821901&rss=1399
Visst är allt det där fruktansvärt uppförstorat och löjligt, men å andra sidan så undrade man redan när hon satt och lipade i rätten om hon verkligen kan göra en objektiv bedömning utan känslor inblandade. Sen att hon faktiskt har brutit sin tystnadsplikt går ju inte att förneka.

Visst är det en fin tanke med nämndemän, men jag tycker nog att jurister åtminstone bör vara i majoritet.

Visst är allt det där fruktansvärt uppförstorat och löjligt, men å andra sidan så undrade man redan när hon satt och lipade i rätten om hon verkligen kan göra en objektiv bedömning utan känslor inblandade. Sen att hon faktiskt har brutit sin tystnadsplikt går ju inte att förneka.

Visst är det en fin tanke med nämndemän, men jag tycker nog att jurister åtminstone bör vara i majoritet.

Jag vet inget om någon tystnadsplikt, vad har hon gjort?
Spelar egentligen ingen roll för skuldfrågan, som är den som Tingsrätten skulle bedöma. Om hin gjort ngt fel får man väl åtala henne för det senare men det har inget med tyskans förehavanden att göra.
Att hon grinat tycker jag inte är så konstigt, de lär väl visat bilderna på de ihjälhamrade barnen. Det var väl det hon grinade åt. Jag skulle inte heller vilja se de bilderna faktiskt, skulle jag tvingas skulle jag nog inte grina men jag skulle känna mig ganska illa till mods.

Livstid för Arbogamorden

Den tyska kvinna, Christine Schürrer, som befunnits skyldig till barnamorden i Arboga döms till livstids fängelse av Västmanlands tingsrätt.

:)

Vad ful och äcklig hon är. :mattias

christine_Schurrer__383059b.jpg

Hon får det nog lätt att skaffa kompisar i fängelset.

:rolleyes:

Undrar om kvinnliga fångar som döms för de vidrigaste brotten har lika eller ännu lägre status i finkan än manliga. Och om de råkar lika illa ut. Oavsett om hon hamnar i svenskt eller tyskt fängelse lär hon inte bli speciellt populär.

Jag tror tyvärr det där är önsketänkande. :(
Det är samma skithögar där inne, de beundrar säkert varandra.
Hon kan ju få dela vedeldad tunna på SPA't med Nina Äikiä.

Trådlyft.

Slutplädering i hovrätten idag, jag bettar fortfarande på livstid. Psykokärring! :mad:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph