Arbogamördarens arrogans

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu har jag tröttnat på att läsa om subban från tyskland som sitter, förvisso med god grund, och hånar vårat löjliga rättssystem. Vad är det för ordning när en åtalad tillåts sitta och skratta och håna åklagaren? Hon borde dömas till ett års fängelse för varje provokation, utöver att hon borde dömas för mordet hon uppenbarligen inte bryr sig om. Det finns inga bevis för att hon inte begått mordet heller så bort med henne nu. Vadå inte "vill svara"?

För varje tänkande varelse är det uppenbart att:

a) åklagaren inte kan bevisa att hon är skyldig (sopa)

och

b) att hon likt förbannat är skyldig

Lack jag blir.

psfFOiQsK.jpg

Jag satt igår och funderade på samma sak. Kan ingen bara avrätta henne rakt av? Måste vi hålla på och tjafsa en massa. Fulapan är ju helt uppenbart skyldig som fan.

De e väl bá å storma dit och styra upp situationen markus?

Jag är säker på att du skulle fått henne dömd oavsett brott. Kommer från östberlin gör hon säkert också. :rolleyes:

Men visst blir man förbannad på det svenska rättssystemet när det inte klarar av att fälla personer. Men det är väl så med det mesta, utökade rättigheter är ju alltid potentiella kryphål. Hon kommer säkert dömas till vård om hon nu öht döms. Den domen kommer falla tillbaks på att hon skrattade under rättegången. :huvet

Edit: Fotot, vafan e hon EMO LR? :va Vad är grejen med "jag-kan-dö-närsomhelst-och-ingen-skulle-bry-sig-ögonen"? Dom är säkert bra att falla tillbaks på om man ska mörda nån iofs

Last edited:
Orkar aldrig bry mig om såna här saker egentligen men upplys mig nu Markus om all info så jag kan komma med en superb åsikt i ämnet

det jag vet
*någon kallas för tyskan vilket gör att jag tänker på porrfilm
*nån mördades i arboga
*det har stått på framsidan av expressen o aftonbladet x antal ggr den senaste tiden

Så upplys mig all mighty sporthoj

Edit: nej jag orkar inte läsa genom alla blaskor ;-)

Fyfan hon ser ju ut som en burk Tortellini i ansiktet :mad:

Jag är säker på att du skulle fått henne dömd oavsett brott. Kommer från östberlin gör hon säkert också. :rolleyes:

Herr tampax, jag är som du säkert gissat ingen jurist så jag skulle inte ens få en felparkerare dömd men i ett civiliserat samhälle borde inte sådant beteende tillåtas tycker jag. Dessutom ser jag inget hinder i att döma på indicier för även grova brott, vilket man regelmässigt gör för olika mindre brott.

Rättssäkerhet i denna omfattning är trams.

Orkar aldrig bry mig om såna här saker egentligen men upplys mig nu Markus om all info så jag kan komma med en superb åsikt i ämnet

det jag vet
*någon kallas för tyskan vilket gör att jag tänker på porrfilm
*nån mördades i arboga
*det har stått på framsidan av expressen o aftonbladet x antal ggr den senaste tiden

Så upplys mig all mighty sporthoj

Edit: nej jag orkar inte läsa genom alla blaskor ;-)

Svensk kille limmar på tysk kvinna. Svensk kille dumpar tysk kvinna. Svensk kille flyttar ihop med svensk tjej + bonusungar. Tysk kvinna försöker ta livet av sig för att hon uppenbarligen är besatt av svensk kille. Tysk kvinna rör sig frekvent i samma område där svenskt par bor. Svensk kvinna blir halvt ihjälslagen medelst hammare. Bonusbarnen blir mördade oxå med hammare. Tysk kvinna siktas i krokarna av hemmet samtidigt. Tysk kvinna åker hastigt och lustigt till tyskland, får hammare fråntagen sig vid flygplats. Svensk kvinna vaknar upp och kan identifiera tysk kvinna som mördaren. Tysk kvinna svamlar i rätten och vägrar svara på frågor och har "hemliga vänner". Det förekommer oxå en bebis som tyska kvinnan hävdar att hon fått med svesk kille som farsa, men ingen har sett henne gravid och ungen är bortadopterad till "hemlig kille" i tyskland. Inga bevis på detta finns.

Jag sitter och hoppas på att hon blir frikänd så att någon tar tag i det hela och ger henne ett riktigt straff. Tortyr i en månad eller två för att sedan låta henne svälta till döds. Jag ställer upp när som helst.

Hon liknar ett X jag hade.
Markus går i spetsen av Pöbeln, jag tror han gillar henne egentligen.:pannkyss

Jag sitter och hoppas på att hon blir frikänd så att någon tar tag i det hela och ger henne ett riktigt straff. Tortyr i en månad eller två för att sedan låta henne svälta till döds. Jag ställer upp när som helst.

Oavsett om hon är skyldig eller inte så klart.:huvet

Det begriper ju varenda människa som inte har sitt eget arsle i ansiktet att hon e skyldig. :fakta
Sen att herrarna i lagens korridorer är lite korkade och måste vända och vrida på allt lite extra är ju bara petitesser.
En snabb "tusen nålar" över nack-kotorna på henne så är problemet löst. Staten sparar pengar och normsvensson kan dricka vidare på sitt morronkaffe. :fakta

Ja vad fan spelar det för roll? Det räcker väl med att hon är ful, skrattar åt mamman och pappan till de mördade barnen, fullkomligt galen och tysk? Det kommer man långt med på min lista :näsblod
Btw så känner jag alla de inblandade och jag vet inte hur det är för er men det är iaf mycket lätt att döma någon på förhand när man blir personligt engagerad i det hela. Annars hade jag inte brytt mig speciellt mycket måste jag säga.

App app app, nu måste jag lägga mig i här, för att vara korrekt borde vi väl säga mörderska?

Det tror jag icke är den korrekta benämningen, nej. Mördare är en beskrivning av en person där beskrivningen känns som att den bör vara könsneutral. Inget i själva ordet "mördare" som kännetecknar det som maskulint. Men visst, propagerar du för mörderska så får du göra det. Men det kanske blir "dräperska" isåfall om hon blir fälld för det istället, hon kanske inte hade planerat det hela :gnissla

Det tror jag icke är den korrekta benämningen, nej. Mördare är en beskrivning av en person där beskrivningen känns som att den bör vara könsneutral. Inget i själva ordet "mördare" som kännetecknar det som maskulint. Men visst, propagerar du för mörderska så får du göra det. Men det kanske blir "dräperska" isåfall om hon blir fälld för det istället, hon kanske inte hade planerat det hela :gnissla

Ja neh, precis, det känns ju som en spontan grej, speciellt om man åker från düskland.

Herr tampax, jag är som du säkert gissat ingen jurist så jag skulle inte ens få en felparkerare dömd men i ett civiliserat samhälle borde inte sådant beteende tillåtas tycker jag. Dessutom ser jag inget hinder i att döma på indicier för även grova brott, vilket man regelmässigt gör för olika mindre brott.

Rättssäkerhet i denna omfattning är trams.

Nu anser inte jag detta fallet vara uppbyggt på enbart indicier eftersom den svenska kvinnan kunde peka ut tyskan. -Jag tycker alltså att hon borde fällas. Dessutom för EMO-bilden hon tagit av sig själv. :zpy

Problemet med att enbart gå på indicier är ju att det nästan alltid går att finna fler indicier hos vilken misstänkt som helst när man väl börjat utreda personen, läs fallet Joy Rahman tex, fälldes på indicier för mord och blev dömd till livstid, satt 8år innan han blev frigiven.
Men nu är det ju inte bara indicier så... sätt'dit'na'för'fan :yoparty

Det som många verkar glömma är att man har dömt mördare i tusentals år. Så bara för att man inte har säkrat DNA spår behöver det inte innebära att att man inte kan fälla, eller att tyskan går fri. DNA-tekniken är ju relativt ny i sammanhanget.
Skulle tro att det är lättare att fälla med hjälp av DNA-spår, men man kan ju inte fria bara för att det är brist på dem.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph