Gabor
Guest
Du påstår alltså att jag ska stjäla från min arbetsgivare för att skatterna är för höga?![]()
Tycker du ska ta kontakt med någon ur den forna Scandiastyrelsern, dessa snubbar kan allt om fiffel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du påstår alltså att jag ska stjäla från min arbetsgivare för att skatterna är för höga?![]()
Precis det som tråden handlar om. Arbetare som fifflar bort arbetsgivarens pengar genom att sno grejer och tid.
Nix, att det just det du gör.
Snor från din arbetsgivare, sen om du gör det för att du tycker skatterna är för höga eller om du anser dig ha rätt till det helt enkelt har väl inte så mycket med det här att göra.
Edit: Nu vet jag inte om just du gör det, antog det efter att ha läst Nr 18:s inlägg ovan.
jag frågade om.
... Allt för höga skatter leder till fiffel ...
Vad är det som gör att jag ska stjäla från min arbetsgivare om skatterna är för höga?Precis det som tråden handlar om. Arbetare som fifflar bort arbetsgivarens pengar genom att sno grejer och tid.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|