Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Fast killen är ju inte ens arbetslös ännu och har tjejen på orten. Klart han ska försöka få jobb där först om han trivs.
Det ordnar sig nog men börja planera för sämre ekonomi och sök andra jobb redan nu. Passa också på att unna dig att fundera på om du vill göra något annat, låter som om du är lite less och nu får du snart ett ofrivilligt stopp i arbetslivet så då har du chansen att fundera lite innan.ozeo skrev:trivs ju som bara den...sen har jag all släkt o vänner här.![]()
Ninjaboy skrev:Det ordnar sig nog men börja planera för sämre ekonomi och sök andra jobb redan nu. Passa också på att unna dig att fundera på om du vill göra något annat, låter som om du är lite less och nu får du snart ett ofrivilligt stopp i arbetslivet så då har du chansen att fundera lite innan.![]()

ozeo skrev:trivs ju som bara den...sen har jag all släkt o vänner här.![]()
Jag är uppväxt i Ö-vik och kommer *aldrig* att säga något annat än Hägglunds.Twosaint skrev:Örnsköldsvik är på frammarsch inte så långt att flytta.
Har ju Landsystems här (gammla hägglunds).
en månad e de enda jag hörthonkiie skrev:lånar tråden lite. Apropå det här med stämpling. Hur många straffmånader får jag om jag inte är fast anställd utan får förlängt vecka för vecka och så nekar jag förlängt? Jag är ju springvik just nu men polarbröd kommer gå upp på fyra linjer så då får jag jobba igen, sen har det börjat talas om fyrskift igen och då tänker jag nog säga att isåfall säger jag upp mig. Tre straffmånader finns det ingen chans att jag har råd med. Är det nån som vet hur det är?
P.s bespara mig inläggen om att jag är ett slött svin som lever på era pengar och att jag är vänsterpartist/kommunist för det är jag inte.
honkiie skrev:och att jag är vänsterpartist/kommunist för det är jag inte.
Nej då, det ordnar sig - alltid.ozeo skrev:jobbar på en fabrik....kubal...aluminium verk..har jobbat där i tre år konstant nu o lite annat innan.
dom har nedkärningar o ev stängning av hela fabriken inom ett par år.
dj*vla el satan...dom drar ju typ mest el i hela sverige men elbolagen har pressa priserna så mycke så de håller på att gå i stöpet. o staten vill inte gå in o sänka heller..dom äger väl lite vattenfall ha jag för mig.
vattenmagasinerna e överfulla men dom vill ändå höja tokmycket..
de bliför kubal
[- sNaIjK -] skrev:Island skall öppna ett gigantiskt smältverk för aluminium i framtiden så du kan ju söka dit. Lär väl inte vara så kul att köra där men du kan ja ha hoj-semester i Sverige
![]()

sandstream skrev:ozeo: Vet inte vad du kan om datorer men att starta något eget i den branschen (då menar jag som tex programmerar, näthandel etc) är positivt om du vill bo kvar.

pga att jag hyrde i andrahand 
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |