Fråga den där andreasno, man får en bra slant för att klara sig ovanför vatten ytan...3200915Tycker oxå det verkar vara ett rimligt anspråk.
Fan vad tjänar era ingenjörer och vad är det för företag så jag oxå kan söka mig dit?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fråga den där andreasno, man får en bra slant för att klara sig ovanför vatten ytan...3200915Tycker oxå det verkar vara ett rimligt anspråk.
Fan vad tjänar era ingenjörer och vad är det för företag så jag oxå kan söka mig dit?![]()
Hej!
En orderplanerare tjänar cirka 23-26000 kr. Vad jag vet...
Äh, det finns alltid nån som har mera erfarenhet av jobbet, gör snyggare frivolter, odlar större tomater, suger kuk/slickar fitta bättre än dig.. Det är fan bara ett jävla lotteri det där. Gå dit å var dig själv, sen är det bara att gå hem och hålla tummarna.
Beror väääldigt mycket på var i landet man bor.....
Positiv![]()
Lycka till och hoppas att du får arbetet!
Du rakade väl av dig skägget![]()
Fråga den där andreasno, man får en bra slant för att klara sig ovanför vatten ytan...
Du menar att det är sämre betalt i Norrland? Det går ju egentligen inte ihop att man skulle vara bättre betald i Skåne med tanke på all arbetskraft som finns villig att hoppa in nästan för inga pengar alls. Jag har fortfarande svårt att tänka mig att en tjänsteman i samma branch som jag jobbade inom har sämre betalt än en snorig 23-åring med knappt fyra års yrkeserfarenhet.
Haha, jaa det gjorde jag...![]()
Det kan väl inte stämma?![]()
Jag tjänade ju 22 kkr som vanlig golvarbetare med tre års erfarenhet. Och då var jag verkligen inte bäst betald.
va blandar du in mig i nu?!... orka läsa allt![]()
Bara för att jag tjänar 450k på att åka runt o rycka i lite dörrar![]()
Helt fel!
Lyssna inte på dom här andra....
Floskla!![]()
Ps. Var dig själv.
![]()
![]()
Så mycket!? Men då pratar vi 15 års erfarenhet i yrket eller?
500k är ungefär medellönen för en civilingenjör 10 år efter examen.
ehy.. fabriksarbetare på skift is tha shit...
synd man gick ifrån det till dagtid bara![]()
350 helt utan övertid
jobba 12tim i 4 dagar ledig 6 dagar. femte vändan ledig 14 dagar= lätt o lite skönt o göra övertid..
dom mest betalda på skiften som jobbar hyfsat med övertid utan att jobba ihjäl sig har uppemot 450+ om året.
Jovisst, skifttillägg ger ju en hel del. Men 30 000 SEK/mån i grundlön för en kollektivansluten metallare låter mycket.
jag gjorde inte många extra skift o jag hamna runt 330 ungefär o då va jag inte bäst betald..![]()
Way to go!Men kan du inte låta mig få leva i min egen fantasivärld där jag gjorde rätt som drog på mig 200 k i studielån?![]()
Men kan du inte låta mig få leva i min egen fantasivärld där jag gjorde rätt som drog på mig 200 k i studielån?![]()
Way to go!
Visserligen får du svälta i din ungdom, men du kan skaffa hetaste rollatorn på hemmet.
Är kollektivt ansluten metallare som jobbar 5-skift.3203866Men kan du inte låta mig få leva i min egen fantasivärld där jag gjorde rätt som drog på mig 200 k i studielån?![]()
En annan slusk som jobbat på golvet men bara blev sifare gick upp till 330k.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |