Arbetsbytartråd

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Kan vi inte ordna nån typ av lista på vad folk gör "svartarbete" åt andra
tillexempel målar mopeder, bankar på bilar .gräver gropar,osv kan va bra om man behöver nåt gjort

Jag kan köra era hojar så att ni får lite mil på mätaren ifall ni inte orkar göra det själv.
Jag gör det för lite soppapengar så dyrt blir det inte heller. :nicka

Kan vi inte sätta upp lite bilder på folk som kör 150km/h+ samt namn och address när vi ändå är igång?

Om någon behöver nytt upplägg av plock i kranlager så är det bara att skicka ett pm...

Kan även flytta möbler och packa kartonger...

Om ni behöver ha nåt sålt så pm,a mig..jag ska ju bli säljare å gå kurser hu man pratar omkull folk :lol

Men please? Man måste inte spamma sönder ALLA trådar! Tycker det här är en bra idé! Jag kan utföra det mesta (inte bara motorrelaterat, förutom direkta motorarbeten (som tex borrning osv) och om ni vill ha snygga svetsar gå fan inte till mig ;)
Vill ni ha diodlysen, quickshift eller nåt annat elrelaterat kan jag nog fixa det också!
Har inget jobb så säg till vad ni vill så gör jag de! :)

Nisse Järnet skrev:
Men please? Man måste inte spamma sönder ALLA trådar! Tycker det här är en bra idé! Jag kan utföra det mesta (inte bara motorrelaterat, förutom direkta motorarbeten (som tex borrning osv) och om ni vill ha snygga svetsar gå fan inte till mig ;)
Vill ni ha diodlysen, quickshift eller nåt annat elrelaterat kan jag nog fixa det också!
Har inget jobb så säg till vad ni vill så gör jag de! :)
Gör du precis allt? :D

Kan göra det mesta bara priset är rätt...

Back