Jag har på något sätt drabbats av mental härdsmälta och förlagt hjälm och handskar
. Hjälmen är en Arai i toppskick som är ett par år gammal (har tyvärr glömt modellnamnet, otippat? men jag vet att det var modellen direkt under RX-7 det året) Den är svart/silvermetallic med inslag av blått o hade vid tillfället klart visir monterat. Handskarna från Halvarsson är helsvarta, hårdgjorda och höger handske är något skadad i skaftet men i helt ok skick och låg förmodligen i hjälmen. Jag tror att jag ev. kan ha lagt ifrån mig hjälmen o handskarna i samband med en provkörning av en Hoj i Mönsterås den 2/10, men ingen där verkar ha sett den. Annars har den försvunnit senare under samma helg i Linköping.
Om någon sett grejorna eller kanske ser en annons där de är till salu, Hör av er!! Hittelön utlovas självklart till den som ser till att grejorna kommer till rätta.
/Mvh Ola
. Hjälmen är en Arai i toppskick som är ett par år gammal (har tyvärr glömt modellnamnet, otippat? men jag vet att det var modellen direkt under RX-7 det året) Den är svart/silvermetallic med inslag av blått o hade vid tillfället klart visir monterat. Handskarna från Halvarsson är helsvarta, hårdgjorda och höger handske är något skadad i skaftet men i helt ok skick och låg förmodligen i hjälmen. Jag tror att jag ev. kan ha lagt ifrån mig hjälmen o handskarna i samband med en provkörning av en Hoj i Mönsterås den 2/10, men ingen där verkar ha sett den. Annars har den försvunnit senare under samma helg i Linköping.Om någon sett grejorna eller kanske ser en annons där de är till salu, Hör av er!! Hittelön utlovas självklart till den som ser till att grejorna kommer till rätta.
/Mvh Ola