Jag har på något sätt drabbats av mental härdsmälta och förlagt hjälm och handskar
. Hjälmen är en Arai i toppskick som är ett par år gammal (har tyvärr glömt modellnamnet, otippat? men jag vet att det var modellen direkt under RX-7 det året) Den är svart/silvermetallic med inslag av blått o hade vid tillfället klart visir monterat. Handskarna från Halvarsson är helsvarta, hårdgjorda och höger handske är något skadad i skaftet men i helt ok skick och låg förmodligen i hjälmen. Jag tror att jag ev. kan ha lagt ifrån mig hjälmen o handskarna i samband med en provkörning av en Hoj i Mönsterås den 2/10, men ingen där verkar ha sett den. Annars har den försvunnit senare under samma helg i Linköping.
Om någon sett grejorna eller kanske ser en annons där de är till salu, Hör av er!! Hittelön utlovas självklart till den som ser till att grejorna kommer till rätta.
/Mvh Ola

Om någon sett grejorna eller kanske ser en annons där de är till salu, Hör av er!! Hittelön utlovas självklart till den som ser till att grejorna kommer till rätta.
/Mvh Ola