Apropå SH-kläder

hellride

vtr.nu regerar!!!!!!!!!!!!!!!
Gick med
6 Jun 2009
Hoj
VTR-F 1000 Snart, snart...
Ni som har köpt SH-kläder, hur lång leveranstid var det? På beställnings-sidan står det 3-4 veckor. men när det hade gått 4 veckor eft betalning hade jag inte fått tröjan än. Mailade ansvarig som svarade att det är 4-5 veckors levtid. Betalade 27/5 och i morgon har det gått 6 VECKOR!!! Har fortfarande inte fått min tröja...:mad::mad::mad:

Hej,

Beställde min den 18:e Juni, tog c.a. 2 veckor innan det stod att den var "betald" trots att jag betalade 20:e.

När jag mailade och frågade fick jag automatsvar ala "på semester" och att han skulle vara tillbaka den 5:e Juli. Hade jag varit dig hade jag mailat och frågat.

Mvh
Flurp

Jagh ar fått förklarat för mig att detta är högsäsong för tryckerierna, Alla konserter, event och festivaler ska trycka upp tusentals tröjor var, dessutom är det semestertider.

Tror det bara är att sitta lugnt i båten.

Mailade ansvarig och fick beskedet att det blivit fel på registreringen av min order...

när kommer sh-tröjor börja säljas igen 25 januari är ett tag sedan nu!?

kommer det då att gå och beställa via forumet? för det gick väl direkt via tillverkaren en släng innan?

Troligtvis kommer du få info från originaltråden, håll lite koll på den tråden och se om nått nytt dyker upp!

Och för oss som inte hittar originaltråden eller att undvika att alla skall leta eller söka som läser denna tråden kan det vara kanon om du länkar till den tråden du syftar på.

Och för oss som inte hittar originaltråden eller att undvika att alla skall leta eller söka som läser denna tråden kan det vara kanon om du länkar till den tråden du syftar på.

Upp med hakan, det är lättare att hitta saker på SH än vad man tror :krama

Men där har du länken som mr nice guy ovanför var så vänlig att dela med sig av!

Upp med hakan, det är lättare att hitta saker på SH än vad man tror :krama

Men där har du länken som mr nice guy ovanför var så vänlig att dela med sig av!

Håller inte med dig angående sökfunktioner och hitta i de flesta fall desvärre. Därmed är det inte sagt att jag tycker SH är ett dåligt forum eller webbplats för det. Det var i all välmening och med sunt förnuft för att underlätta för alla andra. Jag själv har aldrig köpt något plagg då jag tycker dem är lite dyra med tanke på att det är ett "reklamplagg".
Det är min högst personliga åsikt och jag hade hellre betalt någon slags medlemsavgift mot att få möjlighet att lägga upp större bilder eller något annat kul som "premiummedlem" och därigenom stödja SH.
Alltså jag tycker sajten skall fortfarande vara gratis under de begränsningar som finns idag men att få något kul funktion på webbplatsen som betalande medlem hade jag uppskattat.

Håller inte med dig angående sökfunktioner och hitta i de flesta fall desvärre. Därmed är det inte sagt att jag tycker SH är ett dåligt forum eller webbplats för det. Det var i all välmening och med sunt förnuft för att underlätta för alla andra. Jag själv har aldrig köpt något plagg då jag tycker dem är lite dyra med tanke på att det är ett "reklamplagg".
Det är min högst personliga åsikt och jag hade hellre betalt någon slags medlemsavgift mot att få möjlighet att lägga upp större bilder eller något annat kul som "premiummedlem" och därigenom stödja SH.

Nu blir det lite lunarstorm över det hela ..

Vill man ha en snygg tröjja så för man betala några hundra .. Kollar bara vad en helsvart luvtröjja kostar på Stadium, sen lägg till tryck osv .. Priset är väl ändå helt okej :) Bara man får sin tröjja lagom till sessongen börjar :yoparty

Nu blir det lite lunarstorm över det hela ..

Vill man ha en snygg tröjja så för man betala några hundra .. Kollar bara vad en helsvart luvtröjja kostar på Stadium, sen lägg till tryck osv .. Priset är väl ändå helt okej :) Bara man får sin tröjja lagom till sessongen börjar :yoparty

Det är min högst personliga åsikt som sagt. Beställt en del tröjor med tryck till företaget så vet vad dem kan kosta... Det är inte alltid lätt att få tag på rätt kvalite framförallt på trycket till bra pengar. Det vet jag.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026