Apro på Polly

Jag har gjort nåt liknande. Drack Oboý för att sedan fara iväg & handla. Tyckte folk såg på mig underligt men avfärdade det med att "ser väl ovanligt snygg ut idag". Kom hem & kollade mig i spegeln - Hade en fin oboy klump på näsryggen. Såg ut som ...nåt äcklig.

Polly skrev:
Nä, de passade ju på å hoppa på Robban när jag var inne på macken. Fegt. Annars hade jag kunnat försvara honom. :smasha
ja du kunde ju ha kastat polly på dom eller nått:smasha

Robban W skrev:
Som jag minns det duschade jag honom o hans 15 polare med bensin, fick dom gråtande be om nåd medans jag skrattade o lekte med en tändare.

Hallooooo ällääääärrr!! Har du feber? Hemma från jobbet idag?

Anthrax skrev:
Klart han är cool. Han heter ju också Robert. :rolleyes:

Näh! Han heter faktiskt Karl-Robert :fakta Sååå cool e han inte :3freak

Polly skrev:
Japp! Så med tanke på Robbans version av hur han hanterade den galne customnissen, kan man enkelt konstatera att Robban har livlig fantasi. Han fick inte fram ett ord när snubben skällde ut honom. Möjligtvis ett litet "öööhhh".

Fuck you!

Snabbe_jag skrev:
Se så lugna och fina tegelsten nu

Jag är alltid lugn å fin :4skrika :smasha :hördu :kulspruta :6surkart

Äh, bara Robban som fortfarande e sur för att hans feta hoj inte fick plats å köra i mc-filen över ölandsbron.

Henken skrev:
Jag har gjort nåt liknande. Drack Oboý för att sedan fara iväg & handla. Tyckte folk såg på mig underligt men avfärdade det med att "ser väl ovanligt snygg ut idag". Kom hem & kollade mig i spegeln - Hade en fin oboy klump på näsryggen. Såg ut som ...nåt äcklig.

Brown-nose ? :D Ungefär lika kul som att snyta sig som skidåkarna och cyklisterna gör (ett finger för ena näsborren och blås till) och klägget fastnar i håret pga turbulensen :)

Robban W skrev:
Som jag minns det duschade jag honom o hans 15 polare med bensin, fick dom gråtande be om nåd medans jag skrattade o lekte med en tändare.

:rofl :rofl

Haha, det var länge sedan jag garvade så mycket som när jag läste detta...satte maten i halsen ju :lol :D

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...