Apriliaverkstad i Stockholmsområdet

Shidoshi

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 848
Jag har köpt en Aprilia Tuono av en liten firma i Karlstad. De har ingen verkstad och den verkstad de använder sig av är inte längre authoriserad av Aprilia.

Det är så att jag måste byta ventilfjädrar (enligt generalagenten, 5 st Tuono i Norden och en var givetvis min) och jag har svårt att hitta en verkstad som kan göra det. Det tidigaste jag har hittat just nu är den 19:e augusti. Hela sommaren förstörd! :(

Jag vet om tre ställen i Stockholm, AVA MC (19:e aug), Guzzi-Center (ca 6 veckor) och Hojladan (semesterstängt). I Uppsala, Lelles (ca 6 veckor).

Är det någon som vet något mer ställe? Jag är villig att köra en bra bit för att få det fixat! Kravet är dock att de är autoriserade av Aprilia annars gäller inte garantin längre ...

Hjälp!

Last edited:
kolla med AB tejbys i oxelösund! dom är ju aprilia verkstad,ca:11 mil från sthlm en skitsträcka på 45 min

Har du någon adress, telefonnummer eller webbadress eller så? Kontaktinfo med andra ord :)

Fan, jag börjar bli orolig, vänta till 19:e augusti ... då är sommaren nästan över och min semester är slut ... :4skrika

Ingen som vet någon mer? Apriliadealers är inte så uppdaterad ...

Någonstans i Sverige? Tar hojen på släpkärra och åker dit det finns tid!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti