Rasorblade
Ny medlem
Ser ut som en italienare borde göra... vacker!
Blir intressant att se och höra den live...
//Dio
Det är ju samma motor som i Shiver så lite hum om potential kan man ju få om man provkör den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som en italienare borde göra... vacker!
Blir intressant att se och höra den live...
//Dio
Det var vad jag hörde av en Aprilia-dealer.
Jag säger inte att det inte kommer att hända... men "förseningar" har hänt förr...Jag ser ju gärna att den kommer nyss... och att det blir en storsäljare. Det kan Aprilia behöva.
Och om ni provkör en Shiver av senaste modell, glöm inte bort att kolla upp om den står i Touringläge eller sportläge...Det hände visst en kund nere i Skåneland i helgen. Han tyckte efter första provkörningen att Shivern var vansinnigt tråkig, därmed åkte han hem.
Efter en stund så ringde firman tillbaks till honom och bad honom komma tillbaks och provköra igen. Killen köpte hojen på studs efter den provkörningen. Allt detta pga att när han provkörde första gången så stod hojen i Touringläge...![]()
![]()
Kluven där.Mhm, mhm. Puckelrygg eller hyperaktiv?![]()
I min inskränkta värld vinner Duccen 9 matcher av 10! De hade kunnat byta instrumentering med varandra dock.
Mhm, mhm. Puckelrygg eller hyperaktiv?![]()
I min inskränkta värld vinner Duccen 9 matcher av 10! De hade kunnat byta instrumentering med varandra dock.
Finns på Svenska oxå.
Och inget flash mög som det var på orginalsidan.
http://www.hojnyheter.se/?cat=1
![]()
Står det nånstans var den väger? Det är ju lite intressant vMen skulle nog valt 990 sm före om det inte är en rejäl vikt skillnad.
Tror det har pratats om att den skulle väga 186 kg (torr) medans Hypermotarden väger 179 kg (torr).
Det är ju inget positivt.
Fast det är ju våtvikten som är intressant.Det är ju inget positivt.
Och glöm inte, Sverige och Danmark får dela på trettio ex, i första svängen.Kommer inte till Sverige förrän juni...![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |