Aprilias generalagent?

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Som rubriken säger undrar jag vem som är generalagent för aprilia i sverige. Nu kommer ni säga att jag ska använda sökfunktionen och det har jag gjort med det gav inte dom svaren som jag var ute efter. Hälst skulle jag vilja ha ett telefonnummer om någon sitter på det.

Mito-killen skrev:
Som rubriken säger undrar jag vem som är generalagent för aprilia i sverige. Nu kommer ni säga att jag ska använda sökfunktionen och det har jag gjort med det gav inte dom svaren som jag var ute efter. Hälst skulle jag vilja ha ett telefonnummer om någon sitter på det.

www.aprilia-svenska.com

Ska du ha delar skulle jag ha kollat med www.starol.se dom kan levrera det mesta snabbt och enkelt. :tummenupp ( dock är dom lite snobbig i telefon ibland)

AndersJohansson skrev:
www.aprilia-svenska.com

Ska du ha delar skulle jag ha kollat med www.starol.se dom kan levrera det mesta snabbt och enkelt. :tummenupp ( dock är dom lite snobbig i telefon ibland)

okej.. otur att jag inte ska ha delar då. skulle vilja veta hur mkt olja det ska vara i framgaffeln på en Aprilia sr50 ditech -01 som jag gör iordning. har inte fått tag på det nånstans och återförsäljarn här i örebro har inget intresse av att kolla upp det åt mej. det var därför jag ville ha nummret.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back