Apriliaklubbens bankörning 14/6 i samarbete med Otto Johansson Motorsport

Just nu är det lite ledsamt läge för vår dag i juni. Det verkar som att vi kommer att bli tvungna sprida ut grupperna så att det blir väldigt lite folk i varje grupp och motsvarande gott om plats. Förhoppningsvis anmäler sig inga fler, men skulle det vara så löser vi det också. Trots allt har vi platser kvar. :D:hihi:tummenupp

Börjar bli rikitigt sugen på denna körningen nu!
Var och halkade runt lite i torsdags kväll på blött och med nya däck. Kommer nog inte att gå så fort i år så knackigt som jag körde...
Men ser fram mot detta och hoppas på fint väder!

Jag har förhinder för att delta så min plats är ledig,, är du sugen på en välorganiserad bandag så köp min plats,, skicka pm vid intresse :tummenupp

Fem dagar kvar, ett par återbud i racegruppen så där finns gott om plats för den som är intresserad. Vi har klart med lunchen som givetvis kommer från italienskt kök, dock ej pizzahaket runt hörnet ;)

Nån som ska på detta som har ett regnframdäck liggandes som dom vill bli av med?
Helst Dunlop, men just nu känns allt bättre än slicks. Behöver inte vara nytt, ska bara räcka den här dagen för min del.

Nån som ska på detta som har ett regnframdäck liggandes som dom vill bli av med?
Helst Dunlop, men just nu känns allt bättre än slicks. Behöver inte vara nytt, ska bara räcka den här dagen för min del.
Vet inte var du tittar men enligt yr.no ska det vara sol från 06.00 och framåt!

Jag kan kolla om jag har ett gatdäck iaf, tror inte tanten blir glad om jag skickar hennes regndäck...

Vet inte var du tittar men enligt yr.no ska det vara sol från 06.00 och framåt!

Ja titta ja, dom har ändrat prognosen. Imorse när jag kollade så skulle det regna till fram på eftermiddagen.
Men att släpa med sig regndäck brukar vara en bra försäkring mot regn. ;-)

Tack så mycket för en dag som åtminstone jag tycker var ganska bra, trots regnet runt lunch. Glad stämning, gott fäste och bra mat!

Tack för en grym dag, trist på vädret mitt på dan. Hade aldrig kört Sviesta tidigare, så hade verkligen behövt dom där extra passen. Men sista passet blev ju riktigt fint och man kunde stå på ordentligt, så överlag är jag väldigt nöjd med dagen. :)

Ja tack för en kanondag. Fick träna på det mesta, bra varv på fm, lägga om till regndäck, bra varv i det blöta, lägga om till slicks, bra varv på em. Bra ordnat med passen, maten och stort tack till alla inblandade som gjorde detta möjligt.:hej
Matte

Bjuder på lite, mer eller mindre misslyckad, film från dagen också :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT